INBUSINESS: PTC Holding Грузияда порт терминалын салуда
Қазақстан экономикасы үшін бұл өте маңызды жоба – Қазақстан бизнесі үшін жүктерді тасымалдаудың баламалы жолдары пайда болуда.
Бүгін Тбилисиде қазақстандық PTC Holding ЖШС мен грузин серіктестері арасындағы әріптестік туралы инвестициялық келісімге қол қою рәсімі өтті. Бұл құжат Қара теңіз маңындағы Поти қаласында заманауи мультимодальды көлік-логистикалық терминалдың құрылысын бастауға мүмкіндік береді, деп хабарлайды inbusiness.kz.
Таяу болашақта бұл жүз адамға жұмыс орындарын ашады және екі елдің экономикасын нығайтады, логистикалық жолдардың мүмкіндіктерін кеңейтеді. Сонымен қатар, жаңа терминал транзиттік уақытты қысқартуға және жүк тасымалын арзандатуға мүмкіндік береді, өйткені Азиядан жүк тасымалының негізгі бөлігі теңіз арқылы өтеді, ал теңіз тасымалы ең арзан екені белгілі. Жоба қарапайым азаматтарға қол жетімді бағаларды, тауарлардың кең ассортиментін және өндірушіден тауарларды тезірек жеткізуді ұсынады.
«PTC компаниясы үшін бұл бизнестің кеңеюі, өйткені біз соңғы уақытта контейнерлік тасымалдауға назар аударып жатырмыз. Біз «Достық» станциясында ең үлкен терминал салдық, бұл терминалдың қуаттылығы жылына 320 мың контейнерді құрайды. Өткен жылы біз 100 мыңнан асты, биылғы жылы одан да көп болады. Біз Шанхайда компания аштық, қазір Стамбулда компанияны тіркеумен айналысамыз. Бізді таңдағаныңыз үшін Грузиядағы серіктестерімізге рахмет. Бұл біздің еліміздің транзиттік әлеуетін пайдалану жөніндегі жұмысымыздың логистикалық жалғасы. Бұл тек бастамасы ғана деп үміттенемін, бұдан әрі біз логистикалық бизнесті тереңдетіп, дамытамыз, бұл Қазақстан үшін де, басқа елдер үшін де үлкен мүмкіндіктер», – деп атап өтті PTC Holding ЖШС акционері Данияр Әбілғазин.
PTC Holding ЖШС Басқарма Төрағасы Тимур Қарабаевтың айтуынша, бүгінгі таңда қазақстандық жүктерді, шикізатты Қара теңіз арқылы әлемдік нарықтарға сату және тасымалдау шартымен логистика үшін төлемақы мөлшерлемесі клиентке әрдайым сәйкес келе бермейді. Бірақ, оңтүстік-шығыс Азиядан Қазақстанға кері жүк тиеу пайда болған кезде, Қазақстаннан тасымалдау құны айтарлықтай төмендейді.
«Біз бұл ең маңызды дәлелдердің бірі деп санаймыз – неге мұндай көлік терминалы болуы керек. Біз серіктестермен келіссөздер жүргізіп, осы жобаға капиталмен, құзыреттермен және мүмкіндіктермен қатысқанымызға қуаныштымыз. Көлік дәлізі Қазақстаннан Каспий теңізі, Әзірбайжан, Грузия, Қара теңіз арқылы өтетін болады және жүктер әлемнің кез келген нүктесіне түсе алады. Кері ағынмен жүктер Поти портына дейін жүзіп, сол жерден темір жол сервисімен Қазақстанға және Орталық Азия елдеріне кетеді», — деп атап өтті Тимур Қарабаев.
Бірыңғай көлік операторларын құруды және тұйық логистикалық циклды қалыптастыруды, сондай-ақ осы процеске жеке отандық бизнестің белсенді қатысуын көздейтін ТМ әлеуетін ашу өте маңызды екенін Қазақстан президенті Қасым-Жомарт Тоқаев соңғы жыл ішінде бірнеше рет айтып өтті. Атап айтқанда, мамыр айында Қытайға сапары кезінде ол «Транскаспий бағытын дамыту Еуропа мен Азия арасындағы транзитті жандандыру үшін маңызды»деп ашық айтты.
Қол қою рәсімі барысында бұл қуаттылығы жылына 80 мың контейнер болатын терминал, оның ішінде 50 мыңы – TMTM бағыты бойынша және 30 мыңы – CASCA бойынша терминал болатыны атап өтілді. Бұл Транскаспий халықаралық көлік маршрутының соңғы нүктесі болады, осылайша халықаралық көлік дәлізі өтетін ел ретінде Грузияның тартымдылығын арттырады, оның ішінде порт инфрақұрылымы да бар, өйткені көлемдер өсуде және инфрақұрылымдық қуаттар бойынша да белгілі бір мәселелер бар.
Жоба дамуды ынталандырады және алдын ала бағалаулар бойынша инвестиция көлемі жыл соңына дейін 10 млн долларды құрайды.
Жобаның ауданы 8 га құрайды, онда жалпы ұзындығы 300-400 м 7 жол, 4 мың контейнерді біржолғы сақтау мүмкіндігі бар контейнерлік алаң орналастырылады. Техника мен жабдықтан терминалдың жұмысын қамтамасыз ету үшін ешкі контейнерлік кран, ричстакерлер орнату жоспарлануда. Сонымен қатар, толық пойыздарды қалыптастыру және оларды Поти мен Алят арасында бағыттау, жүктерді қайта өңдеу және Қара теңізге жөнелту жылдамдығын арттыру үшін Поти станциясына іргелес локомотив сатып алу жоспарлануда.
«Бүгінде PTC-холдингтің инфрақұрылымдық қуаты бар. Қытайдан жөнелтілетін жүктер Потиге түседі, сонымен қатар қазақстандық экспорттаушылар Еуропаға жөнелту үшін астық жүктерін, алюминий, мыс және басқа да тауарларды тасымалдауға мүмкіндік алады. Сонымен қатар, барлық Орталық Азия елдері осы бағытқа тартылуы мүмкін», — деді Олжас Арықбаев, PTC Holding ЖШС даму жөніндегі директоры.
«Қазақстан темір жолы «ҰК» АҚ-ның Грузия мен Әзірбайжандағы өңірлік өкілі Олжас Мырзабековтың пікірінше, ҚТЖ үшін PTC Holding-стратегиялық және уақытпен тексерілген сенімді серіктес, және бұл жоба бүгінгі таңда өте өткір тұрған экспорттаушылардың мәселелерін синергияда шешуге мүмкіндік береді.
«Болашақта мұндай жобалар көп болуы керек. Бұл көлемді қамтамасыз ету Қазақстанның және басқа елдердің екіжақты экономикасына айтарлықтай әсер етеді», — деді ол.
Тараптар атап өткендей, бұл екі ел үшін де өте маңызды оқиға. Біріншіден, бұл Қазақстан мен Грузия экономикасына маңызды инвестициялар. Грузия Үкіметі шетелдік инвесторлар үшін қолайлы жағдай жасайды. Екіншіден, Қазақстанға логистикаға инвестициялар өте маңызды. Өздеріңіз білетіндей, Жібек жолы дәстүрлі түрде қазақ даласының аумағы арқылы да, Оңтүстік Кавказ арқылы да өтті. Қазір бұл үдерістің жалғасы жүріп жатыр, жаңа логистикалық маршруттар Қазақстан арқылы, Каспий теңізі, Әзірбайжан, Грузия арқылы және одан әрі Еуропаға өтеді. Қазақстанда Транскаспий көлік бағытын дамытуға, әсіресе соңғы уақытта үлкен мән берілуде және осы бағыт бойынша өтетін жүктердің саны айтарлықтай артып келеді.
«Президенттің бұл бағытты кеңейту туралы тапсырмасы бар. Бүгінгі таңда үлкен үлес қосып отырған кәсіпкерлердің арқасында біз алға қойған міндеттерді шеше алатынымызға сенімдімін. Қазақстанда қазірдің өзінде жақсы позициялар, активтер бар. Грузияда бұл Батуми мұнай терминалы, теңіз порты, ол арқылы біз транзиттік жүк пен Қазақстанды Грузия мен Еуропаға жөнелтеміз. Жаңа терминал салу бұл бизнесті әртараптандыруға мүмкіндік береді. Бұл тарифтерге де, Грузия арқылы өтетін жүктердің санына да әсер ететіні сөзсіз», – деп атап өтті Қазақстан Республикасының Грузиядағы Төтенше және Өкілетті Елшісі Мәлік Мырзалин.
Invest Group Georgia ЖШҚ акционері Мамуки Мерквиладзенің айтуынша, дәліз өте маңызды және оны дамыту керек.
«Екі елдің бизнесі бірігіп, жақсы жұмыс істеп, жұмыс орындары ашылып, мемлекеттер жақындасып жатқан кезде өте жақсы жағдай», – деп акционер грузин серіктестеріне сенім білдірген PTC-холдингке алғысын білдірді.
LH Pantos CO компаниясының бас директоры Айдар Джексембиевтің айтуынша., LTD. Қазақстан Республикасында бұл Қазақстан экономикасы үшін өте маңызды жоба, өйткені Қазақстан бизнесі үшін жүктерді тасымалдаудың баламалы жолдары пайда болады.
«Дәстүр бойынша біз қазір екі бағытты – Транскитай және Транссібір темір жол магистральдарын пайдаланамыз. Транскаспий бағыты қосымша пайда болады, бұл Грузия мен Қазақстан, сондай-ақ Орталық Азия республикалары арасындағы бизнесті және екіжақты қатынастарды дамытуға ынталандыратын болады. Біздің клиенттеріміздің осы маршрутты, Поти қаласындағы PTC терминалын пайдалану ниеті бар. LG компаниялар тобымен (Корея, Вьетнам, Индонезия) жұмыс істеуге алдын ала келісім жасалды, электр тұрмыстық техникасы, түрлі жабдықтар, машиналық жиынтықтар тасымалданатын болады.
Біз PTC компаниясын таңдадық, өйткені бұл қарқынды дамып келе жатқан компания, Қазақстанда да, елден тыс жерлерде де бизнес жасай алатын Қазақстанда мұндай компания өте аз. Компанияның шебер басшылығы мен шебер менеджменті бізге оған сенуге және онымен стратегиялық серіктес ретінде жұмыс істеуге мүмкіндік береді», – деп түйіндеді ол.
«PTC Holding» - транспортно-логистическая инвестиционная группа компаний, международный провайдер комплексных логистических
услуг в нефтегазовой и контейнерной сферах, крупнейший собственник и оператор железнодорожного подвижного состава и инфраструктуры в странах Центральной Азии. Оказывает полный спектр транспортно-логистических услуг.
Мы создаем реальную ценность для наших клиентов и партнеров с помощью инновационных решений, устойчивых результатов и долгосрочного роста.
PTC в цифрах
16компанийвходят в состав группы компаний
6странКазахстан, Китай, Узбекистан, Кыргызстан, Грузия и Турция
1484количествоперсонала в 13 городах
40%долятерминала по перевозке контейнеров на ст.Достык в 2023 году
13%доляв контейнерном грузообороте через Казахстан в 2023 году
13313единицобщий парк вагонов
14млн тонннефтепродуктов перевезено в 2023 году
1556контейнерных поездовотправлено с терминала в 2023 году
169000 ДФЭ перегруженона терминале на ст.Достык в 2023 году