PTC Holding еуразиялық көлік дәліздерін дамытуға қатысуға дайын. Ағымдағы жылдың қыркүйек айында Қазақстанға мемлекеттік сапар барысында ҚХР Төрағасы Си Цзиньпин мен Қазақстан Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев көлік-логистика саласындағы екіжақты ынтымақтастықты арттыру қажеттігін атап өтті.
Халықаралық жүк тасымалы нарығының осы сегментіндегі ең көрнекті қазақстандық ойыншылардың бірі PTC Holding компаниялар тобы болып табылады, оның еншілес кәсіпорны – PTC Cargo таяу уақытта аспан асты елінде өзінің филиалын ашуға ниетті. Бұл ҚХР мен Еуропа, Парсы шығанағы елдері, Иран, Үндістан, Пәкістан, Ауғанстан, Грузия, ТМД, Балтық елдері арасындағы транзиттік жүк ағындарының көлемін ұлғайтуға мүмкіндік береді.
PTC Holding – Орталық Азиядағы әртүрлі жылжымалы теміржол құрамы мен инфрақұрылымының ірі иелері мен операторларының бірі болып табылатын халықаралық әртараптандырылған компаниялар тобы қытайлық жүк жөнелтушілерге жақсы таныс.
Еуразияның бүкіл аумағы бойынша тасымалдауды жүзеге асыратын топ 2021 жылдан бастап өзінің инфрақұрылымдық паркін жобалық қуаты жылына 160 мың ЖФЭ (жиырма футтық баламасы) болатын «Достық» станциясындағы көпфункционалды жүк тасымалдау терминалымен толықтырды. Ал осы жылдың жазында Dostyk TransTerminal алаңында жобаның екінші кезегі пайдалануға берілді, ол терминалдың қуатын 320 мың ЖФЭ-ге дейін екі есеге арттырды және жүктерді «өтпелі» технология бойынша тез және қауіпсіз өңдеуге мүмкіндік беретін тиісті теміржол инфрақұрылымы іске қосылды.
«Қазіргі уақытта терминалдың қуаты тәулігіне тоғыз пойызды шамадан тыс жүктеуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, «Достық»станциясына кірмей жүктерді шамадан тыс жүктеуге мүмкіндік беретін жаңа разъез салынды. Яғни, Қытайдан контейнерлік пойыз терминалға кіреді, шамадан тыс жүктеледі, Тапсырыс берушіге құрылады және одан әрі магистральдық теміржол желісіне жаңа разъезд арқылы межелі жерге жіберіледі. Жаңа теміржол инфрақұрылымы бойынша құжаттарды біз 1 қыркүйекте алдық, қызметкерлерді жинадық, оларды оқытып, 1 қазаннан бастап «Достық» станциясының «Северный» саябағы арқылы 27 контейнерлік пойызды өткіздік», – деп бөлісті PTC Cargo бас директоры Олжас Шилтерханов.
Dostyk TransTerminal — «Достық» станциясындағы «өтпелі» технология бойынша тасымалдауды ұйымдастыруға мүмкіндік беретін алғашқы және бүгінгі таңда жалғыз терминал. Сонымен қатар, ұзын құрамды контейнерлік пойыздарды қалыптастыру мүмкіндігі бар – 71 шартты бірлікке дейін – бұл Қазақстан, Беларусь және Ресей жолдары арасындағы пойыздардың келісілген максималды ұзындығы.
Қазір Dostyk TransTerminal-дың бірінші кезегі барлық 100% – ға жүктелген, екіншісі-қарқын алуда және ағымдағы жылдың соңына дейін оны 320 мың ЖФЭ максималды өндірістік қуатына шығару жоспарлануда. Келешекте «Достық» станциясындағы осы ауыстырып тиеу базасының жиынтық қуатын жылына 480 мың ЖФЭ дейін жеткізе отырып, Үшінші кезекті салу.
Қазіргі уақытта PTC Cargo Қытайда жергілікті логистикалық платформалармен ынтымақтасатын және оларды Қазақстан арқылы транзитпен қайта бағыттау үшін жүктер көлемін табатын еншілес компанияны ашады.
«Шанхайдағы Филиалымызды тіркеу аяқталуда. Бұл толыққанды халықаралық компания, экономикалық қызметті жүзеге асыруға, қытайлық тасымалдаушылармен келісімшарттық қатынастарға өз бетінше кіруге, клиенттердің жеке пулын қалыптастыруға қабілетті. Бұл бізге А нүктесінен В нүктесіне дейін door to door қызметін тікелей жүк жөнелтушіге, біз қазір жұмыс істеп жатқан экспедиторға немесе контейнерлік тасымалдаушыға ғана емес, тікелей ұсына алуымыз үшін қажет. Барлық маршрутта логистиканы бақылау мүмкіндігі мемлекетаралық түйіспе пункттері арқылы жүктердің өтуін сапалы жоспарлауға, осы жүктерге жылжымалы құрамның уақтылы берілуін қамтамасыз етуге, құжат айналымына, түйісулерде транзиттік декларацияларды ресімдеуге қатысты барлық сәттерді бақылауға мүмкіндік береді. Біздің компания барлық жолда жұмыс істегенде, біз клиентке ең жақсы сервиске кепілдік бере аламыз», — деді Олжас Шилтерханов.
ҚХР Төрағасы Си Цзиньпин осы жылдың қыркүйек айында Қытай мен Қазақстан Еуразия кеңістігінде жоғары тиімді және ыңғайлы мультимодальды көлік артериясын құру бойынша табысты жұмыс істеп жатқанын атап өтті. Бұл шынында да, Қазақстан аумағында жолға қойылған Қытай – Еуропа бағытындағы жүк пойыздарының транзиті жаһандық жеткізу тізбектері мен өндірістерінің үздіксіздігін қамтамасыз етуде маңызды рөл атқарады.
Қазір қалыптасқан геосаяси жағдайларға байланысты Пекин Ресейдің айналасында баламалы көлік-логистикалық маршруттарды белсенді түрде зерттеп жатыр. Қытай Қазақстан, Әзірбайжан, Румыния, Венгрия, Словакия және Чехия арқылы Германияға сынақ теміржол бағытын іске қосты.
2019 жылдан бастап әлемдегі логистика түбегейлі өзгерді. Қазақстан өз серіктестеріне және жаһандық нарықтарға өнімді тасымалдау үшін көптеген шешімдер ұсынуға дайын. PTC Cargo өзінің қуаты мен агенттері мен серіктестері арқылы кез-келген қиындықтағы тасымалдауды ұйымдастыруды ұсынуға, әр клиент үшін икемді және жан-жақты шешім табуға дайын. Оның ішінде ТМТМ бағыты бойынша (орта дәліз (Middle Corridor).
ТМТМ-Қытайдан Қазақстанға, Каспий теңізінің акваториясына, Әзірбайжанға, Грузияға, одан әрі Түркия мен Еуропа елдеріне баратын Транскаспий халықаралық көлік бағыты. 2022 жылдың 9 айында тхтм бойынша тасымалдау көлемі өткен жылмен салыстырғанда 2,7 есе ұлғайып,1 млн 84 мың тоннаға жетті. Tmtm қауымдастығының мүшелері сегіз елдің теміржол әкімшіліктерін, порттарын, кеме қатынасы мен логистикалық компанияларын қоса алғанда 20 компания болып табылады.
«Қытай үшін біздің Транскаспий дәлізі өзекті және тартымды болып отыр. Біз Транскаспий халықаралық көлік маршрутының қауымдастығына «Достық» станциясынан тхтм маршрутына тасымалдауды енгізу туралы ресми хатпен хабарластық. Бұл қытайлық жүк жөнелтушілер үшін жүктерді Еуропаға тасымалдаудың қосымша мүмкіндіктерін жасауға мүмкіндік береді, — деп атап өтті PTC cargo басшысы. — Өздеріңіз білетіндей, Қытай көлемдер мен маршруттарды алдын ала жоспарлап отыр. Егер Қорғас станциясының шамадан тыс жүктелгенін көрсе, олар жоспарға сәйкес келмейді. Бұл дегеніміз, жүк ҚХР ішінде келісілмейді және келесі айда қалады. Егер «достық» ТМТМ – де пайда болса, онда, тиісінше, мұндай жағдайда жүкті Алашанькоу арқылы жіберуге болады», — деп түсіндірді Олжас Шилтерханов.
Қазіргі әлемдік жағдайда Қытай – Қазақстан – Өзбекстан – Түрікменстан – (жолдың өзгеруі) – Иран – Түркия – Еуропа бағыты да қызықты көрінеді. Толығымен құрлық, ол бүгінде Ресей, Беларусь және одан әрі Еуропаға өтетін дәстүрлі маршруттардан түсетін ағындардың бір бөлігін ала алады. PTC Holding өзінің еншілес компанияларымен бірге қытайлық жүк жөнелтушілер үшін жол жүру уақытын қысқарта отырып, осы «филиалды» «айналдыруға» дайын.
«Ағымдағы жылдың қорытындысы бойынша PTC Cargo Dostyk TransTerminal арқылы ЖФЭ-де 160 мыңға жуық контейнерді ауыстырып тиеуді жоспарлап отыр, бұл Қазақстан арқылы жылдық контейнерлік жүк ағынының шамамен 15% құрайды. Бұл ретте PTC Cargo көлемді ұлғайтуға дайын, сондықтан біз Қытай мен Қазақстан, Орталық Азия, Иран, Түркия, Әзірбайжан және Грузия елдері басшылығының жаңа логистикалық тізбектер құру, теміржол инфрақұрылымын, жылжымалы құрамды дамытуға, оның ішінде жеке инвестицияларды тарта отырып инвестициялау жөніндегі ұстанымын құптаймыз және оған белсенді қатысамыз», — деп қорытындылады PTC cargo басшысы.
PTC Cargo сонымен қатар 20 футтық Hard-top контейнерлерін тасымалдауға ұсынады. Олардың әмбебаптығы-олар жүктердің өте кең ассортиментіне сәйкес келеді (астық пен басқа да сусымалы жүктерден бастап жалпы техникаға дейін). Контейнерлердің күшейтілген дизайны бір контейнерге 32 тоннаға немесе 37.6 текше метрге дейін жүктеуді қамтамасыз етеді. Алынатын герметикалық қақпақ пен ашылатын соңғы есіктер жүк жөнелтушілерге өз өнімдерін тиеудің ең жақсы схемасын жасауға және оның сақталуына сенімді болуға мүмкіндік береді. Контейнерлер қазірдің өзінде Қытай өндірушілері мен біздің компания арасындағы ынтымақтастықтың символына айналды, олар сертификатталған және кез келген көлік түрімен тасымалдауға қол жетімді.