Транспортно-логистическая
инвестиционная группа компаний
Республики Казахстан

KAPITAL: PTC Holding Транскаспий көлік бағытына инвестиция салады

Поти портында грузин серіктестерімен бірге терминал салынады.

PTC компаниялар тобы Поти портында порт терминалын грузин серіктестері. Холдинг жоба іске қосылады деп сенеді
ағымдағы жылдың қазан айында пайдалануға берілді. «PTC Holding» Тбилисиде жобаны іске асыру туралы инвестициялық келісімге қол қойды Транскаспий халықаралық көлік бағытын (ТМТМ) дамыту үшін Грузияда мультимодальды терминал салу. Жобаны іске асыру үшін жеке грузин серіктестерімен бірге «POTI TRANSTERMINAL» АҚ құрылды, ол оның операторы болады. Порт құрылысы терминал іске асырылатын алғашқы Қазақстандық инфрақұрылымдық жоба болмақ Поти, Грузияның ең үлкен порттарының бірі, ол тірек нүктесі болып табылады Транскаспий халықаралық көлік бағыты (ТМТМ), бұл өте маңызды
қазақстандық операторлар үшін қазіргі геосаяси жағдай жағдайында сондай-ақ логистикалық маршруттарды әртараптандыру үшін.

Болжалды көлем қазіргі уақытта холдингте жобаға салынған инвестициялар шамамен 10 сомаға бағаланады мемлекеттің қатысуынсыз қаржыландырылатын миллион доллар. Өзі терминал Поти қаласының портында 8 гектар жерде орналасады және ол
қуаты жылына 80 мың контейнерді (20 тифуттық баламада) құрайды. «Өйткені Грузия кіру және шығу болып табылады
Қара теңіздегі маңызды нүкте-инфрақұрылымды іске асыруды ескере отырып, «PTC Holding» жобалар Грузия арқылы Еуропаға жүк ағынын тікелей қалыптастыра алады және кері бағытта, — деп есептейді «PTC» ЖШС даму жөніндегі директоры Holding » Олжас Арықбаев. — Келіссөздер грузин серіктестері осы жылдың басынан бастады.  Еліміздің Президенті өткен жылы инфрақұрылымдық жобаларды іске асыру және тігу бойынша міндеттер қойды логистикадағы кедергілер. Поти мен Батуми порттарына барғаннан кейін осы «PTC Holding» саясатының бөлігі ретінде жобаны іске асыру туралы шешім қабылданды». Поти қаласының орны ретінде емес, таңдау Батуми, онда дәстүрлі түрде қазақстандық бизнес ұсынылған, оның айтуынша, Грузияда қалыптасқан ерекшелікке байланысты, оған сәйкес Батуми порты негізінен мұнай құю және үйінді жүктерге, ал контейнерлік және автомобиль. В терминалының құрылысы Грузия Транскаспий тілінде тірек нүкте ретінде халықаралық көлік бағыты (ТМТМ) стратегияға өте жақсы сәйкес келеді жеке қазақстандық операторды дамыту.  «Біз үлкен жүк ағындары мен маңызды жүк жөнелтушілер туралы айтатын болсақ, біз біреуге және бір нәрсеге сүйенуіміз керек. Бұл тұрғыда порт жұмыс істейді Инфрақұрылым филиграндық болуы керек. Ол қабылдауды қамтамасыз етуі керек, жүктерді ресімдеу, жөнелту. Сондықтан біз Грузияның Қара теңіз порттарына қараймыз. Егер біз tmtm теңіз бөлігі туралы айтатын болсақ, онда бұл маршруттың соңы. Егер ТМТМ Алтынкөл станциясындағы, шекара өткеліндегі контейнерлік пойыздар үшін басталады Қытай мен Қазақстан арасында ол Поти немесе Батумиде аяқталады. Сондықтан ол жерде қатысу керек», — деп сендірді «PTC Holding» басқарма төрағасы Тимур Қарабаев. Поти порты болғандықтан
Қара теңізде тхтм бойынша жүктерді тасымалдаудың соңғы нүктесі болып табылады, контейнерлік терминал салу қазақстандық бизнеске мүмкіндік береді жүк ағындарын қалыптастыруға қатысу, сондай-ақ тиімді тарифтер жасайды қазақстандық экспорттаушылар үшін осы маршруттағы шарттар Қазақстан Республикасы арқылы транзиттік жүктердің қосымша көлемі. Құрылыстың аяқталу мерзімі 2023 жылдың қазан айына жоспарланған жыл. «Бірден жоспарланған инвестициялық келісімге қол қойылғаннан кейін әзірлеу рәсімдерін бастаңыз жобалау-сметалық құжаттама. Негізінде Жоба тұжырымдамасы бар. Енді
біз оның егжей-тегжейін жасап, құрылысты бастауымыз керек. Нысанның өзі кішкентай, ол ауданы небәрі 8 гектарды құрайды, сондықтан оны тез арада салуға болады. Егер нақты мерзімдер туралы айтатын болсақ, онда келісімге қол қойылғаннан кейін 4-5
ай терминал салынады, оны қазан-қараша айларында іске қосу жоспарлануда жыл», — деді Олжас Арықбаев. Өте маңызды нәрсе туралы бірыңғай көлік құралын құруды көздейтін ТМТМ әлеуетін ашу операторлар мен тұйық логистикалық циклды қалыптастыру, сондай-ақ осы процеске жеке отандық бизнестің белсенді қатысуы соңғы жылы Қазақстан президенті Қасым-Жомарт Тоқаев та сөз сөйледі. «Үлкен маңызға ие Транскаспий халықаралық көлік әлеуетін толық ашу бағыт. Бұл логистикалық қызметтерді жетілдіру, біртұтас қызметтерді құру туралы көлік операторларының техникалық және тарифтік жағдайларын жаңғырту, әкімшілік кедергілерді жою және тұйық логистикалық циклды қалыптастыру», — деді ол, сәуір айында Астанада Әзербайжан Президенті Ильхам Әлиевпен кездесті.

 

Халықаралық қауымдастық Транскаспий халықаралық көлік бағыты (TMTM) немесе Орта дәліз (орта дәліз) Магистраль иесін қоршап тұр инфрақұрылым, Қазақстанның әртүрлі көлік түрлерін тасымалдаушылар, Әзірбайжан, Грузия, Түркия, Украина, Румыния, Польша, сондай-ақ Қытай. 2022 жылы жүк тасымалдау көлемі ұлғайды 2,5 есе және 1,5 млн тоннаға жетті. Бұл ретте қазақстандық жүктердің экспорты 2021 жылмен салыстырғанда 6,5 есе ұлғайып, 891 мың тоннаны құрады. Басқа, контейнерлерде 33,6мың ЖФЭ тасымалданды – бұл 33% — ға артық өткен жылдың ұқсас кезеңінің көрсеткіші. «ПТК Холдинг» сарапшылары 2023 жылы тасымалдау көлемі тағы 25% — ға өседі деп болжап отыр. Айта кету керек, әлеуетті арттыру мақсатында ТМТМ қауымдастық қатысушылары синхронды Жол картасын жасады 2022-2027 жылдарға арналған ТМТМ әлеуетін дамыту және «тар» орындарды жою.
Бұл шаралар 2025 жылға қарай өткізу қабілеттілігін арттыруға мүмкіндік береді деп күтілуде дәліздің сыйымдылығы жылына 10 млн тоннаға дейін. «Бүгін біз өсуді көріп отырмыз Транскаспий көлік шеңберіндегі қызметтерге тұтынушылардан сұраныс «орта дәліз»деп аталатын маршрут. Бүгін бізде ол қазірдің өзінде бар белсенді әзірлемелер бар және клиенттер жай ғана қызығушылық танытпайды, бірақ орналастыруға тырысады өтінімдер», — дейді Тимур
Қарабаев. Ол айтады, бұл » кез-келген күрделі геосаяси жағдайдың өзіндік көрінісі бар Іскерлік қатынастар». Бизнес өзгере бастағанда, сату стратегиясы өзгереді және тасымалдау стратегиясы. «Бүгінгі күні Оңтүстік-Шығыс Азия елдері өте қиын жағдайға тап болды өз сауда позицияларын Орталық Азияға (Қазақстан, Өзбекстан. Қырғызстан). Өйткені жүктер мен тауарлар жүретін дәстүрлі маршруттарға сұраныс Оңтүстік-Шығыс Азия, атап айтқанда Кореядан немесе Жапониядан ол қатты қысқарды, немесе тауарлар олар арқылы жүруді мүлдем тоқтатты. Нәтижесінде жүк жөнелтушілер Оңтүстік-Шығыс Азия өз тауарларын жеткізудің балама жолдарын іздей бастады», — деп түйіндейді басқарма төрағасы «PTC Holding». Мүмкін бизнесті, «PTC Holding» компаниялар тобын дамыту стратегиясы жақсарту үшін басталған шығар Қазақстан Республикасы арқылы транзитпен жүктердің қосымша көлемдері еншілес кәсіпорындардың халықаралық желісін құру процесі («сату терезелері» және инфрақұрылымдық жобалар) делдалдарсыз тікелей келісімшарттарға шығу үшін ірі әлемдік жүк иелері, өндірушілер және логистикалық платформалар. Соңғы екі жылда компаниялар тобы еншілес ұйымдарды тіркеді Ташкент (Өзбекстан), Шанхай (ҚХР), Стамбул (Түркия) және Бішкектегі кәсіпорындар (Қырғызстан).

«Біз қуаттылығы 320 мың болатын достықта ең үлкен терминал салдық жылына контейнерлер. Өткен жылы біз 100 мыңға жуық контейнер ауыстырылды, биыл одан да көп болады. Біз аштық Шанхайдағы компания, қазір біз Стамбулда компанияны тіркеумен айналысамыз. Рахмет Грузиядан келген серіктестерімізге, өйткені Потидегі жаңа терминал логикалық Қазақстанның транзиттік әлеуетін дамыту жөніндегі жұмысымызды жалғастыру», — деп түсіндірді «PTC Holding» акционері Данияр Абулгазин. «PTC Holding» стратегиясының маңызды мақсаты инфрақұрылымдық ХХ көлік-логистикалық терминалдардың құрылысын қамтитын жобалар
Еуропа елдері арасындағы негізгі құрлықтағы халықаралық дәліздерде және Қытай Халық Республикасы. «Біз әрқашан өз стратегиямызды кедергілерді табуға және олар қайда оларды Даму арқылы физикалық түрде «тігу» мүмкіндігі бар және бар
логистикалық инфрақұрылым, біз оған ақша салдық. Ол біздің бәсекеге қабілеттілігімізді қамтамасыз етеді нарықтағы позиция. Жаңа маршруттарды зерттей отырып, біз өткізу қабілеттілігін қарастырамыз белгілі бір жерлерде және ол соншалықты биік емес жерлерде, бірақ бұл өте шынайы. Барабар ақша оны барабар мерзімде жаңғыртуға дайын, біз сонда дайынбыз инвестициялау. Біздің ұстанымымыз әрқашан біржақты болды – логистиканы дамыту Инфрақұрылым», — дейді Тимур Қарабаев.

https://kapital.kz/business/116212/ptc-holding-investiruyet-v-transkaspiyskiy-transportnyy-marshrut.html

 

Остались вопросы?

Обратитесь к нашим специалистам:

Клиенты и партнеры

«PTC Holding» - транспортно-логистическая инвестиционная группа компаний, международный провайдер комплексных логистических услуг в нефтегазовой и контейнерной сферах, крупнейший собственник и оператор железнодорожного подвижного состава и инфраструктуры в странах Центральной Азии. Оказывает полный спектр транспортно-логистических услуг.

Мы создаем реальную ценность для наших клиентов и партнеров с помощью инновационных решений, устойчивых результатов и долгосрочного роста.

PTC в цифрах

16 компаний входят в состав группы компаний
6 стран Казахстан, Китай, Узбекистан, Кыргызстан, Грузия и Турция
1484 количество персонала в 13 городах
40% доля терминала по перевозке контейнеров на ст.Достык в 2023 году
13% доля в контейнерном грузообороте через Казахстан в 2023 году
13313 единиц общий парк вагонов
14 млн тонн нефтепродуктов перевезено в 2023 году
1556 контейнерных поездов отправлено с терминала в 2023 году
169000 ДФЭ перегружено на терминале на ст.Достык в 2023 году
Наши компании
PTC-CA
Petroleum
АО «PotiTransTerminal»
PTC Freight Agency Co., Ltd
PTC-KG LLC