PTC Holding компаниялар тобының басшысы Қытайда филиал ашу ниеті туралы хабарлады. Оның айтуынша, бұл қазақстандық компанияға»Достық» станциясындағы ауыстырып тиеу терминалының мүмкіндіктерін пайдалана отырып, ҚХР-дан жүк жөнелтушілермен тікелей жұмыс істеуге мүмкіндік береді
PTC холдингі: жылжымалы құрамнан меншікті терминалдарға дейін
PTC Holding-Орталық Азияда әртүрлі теміржол жылжымалы құрамы мен инфрақұрылымының ірі меншік иесі және операторы болып табылатын әртараптандырылған халықаралық қарқынды дамып келе жатқан компаниялар тобы. Холдинг Беларусь, Грузия, Ресей, Қырғызстан, Өзбекстан, Түрікменстан, Тәжікстан, Ауғанстан, Қытай, Украина, Моңғолия, Әзірбайжан және Еуропалық Одақ бағытында жүк тасымалдауды жүзеге асырады. Және, әрине, ішкі қазақстандық нарықта жұмыс істейді. Өткен жылы бұл компанияның тасымалдау көлемі 14,1 млн тоннаны құрады, бұл нәтижеге жылжымалы құрамның жеке паркі (11,8 мыңнан астам бірлік) есебінен де, операциялық парк (14 мыңнан астам вагон) есебінен де қол жеткізілді.
Компания соңғы үш жыл ішінде қолданыстағы теміржол инфрақұрылымын кеңейту және Қазақстан арқылы өтетін халықаралық дәліздер бойынша жүк ағынын ұлғайту жөніндегі ҚТЖ ҰК жоспарларымен синергияда фитингтік платформалар паркін ұлғайту жолымен транзиттік контейнерлік тасымалдарды дамытуға айтарлықтай инвестиция салуда.
Өткен жылдың жазында PTC Holding инфрақұрылымдық құрамдас бөлігі жобалық қуаты жылына 160 мың ЖФЭ (жиырма футтық баламасы) болатын «Достық» станциясындағы көпфункционалды жүк тасымалдау терминалымен толықтырылды. Ал биылғы жылдың жазында осы Dostyk TransTerminal алаңында жобаның екінші кезегі пайдалануға берілді, ол терминалдың қуатын екі есеге, жылына 320 мың ЖФЭ-ге дейін арттырды. Бұл алаң бірнеше сағат ішінде станцияға Қытайдан 1435 мм тар калибрлі пойыздармен келген контейнерлерді кең (1520 мм) қазақстандық калибрлі құрамдарға және кері бағытта қайта тиеуге мүмкіндік береді.
«Ағымдағы жылдың қорытындысы бойынша жаңа терминалдың операторы болып табылатын PTC Holding еншілес компаниясы PTC Cargo Dostyk TransTerminal арқылы ЖФЭ – де шамамен 160 мың контейнерді ауыстырып тиеуді жоспарлап отыр, бұл Қазақстан арқылы жылдық контейнерлік жүк ағынының шамамен 15% -. құрайды және осы көлемдерді ұлғайтуға дайын», — дейді PTC Holding басшысы.
Терминалдың техникалық артықшылықтарының бірі шамадан тыс жүктеме үшін қабылдау-жөнелту жолының қажетті ұзындығы болып табылады, ол құрамдарды бөлшектемей, бір пойыздан тікелей екіншісіне ауыстырып тиеуге мүмкіндік береді, өйткені бұл көптеген терминалдарда жиі кездеседі, дейді Тимур Қарабаев.
«Біздің терминал ашылғанға дейін Қытайдан келген кез келген пойыз екі, тіпті үш бөлікке бөлінді, олар әртүрлі орындарға жеткізілді, бұл шамадан тыс жүктеме жылдамдығына әсер етті және бұл фактор тасымалдау қуаттарының сәтті жұмыс істеуінің кілті болып табылады. Сондықтан біздің тар калибрлі композицияны толығымен өңдеу және кең калибрлі композицияны толығымен жүктеу қабілетіміз бәсекелестік артықшылықтардың бірі болып табылады. Біз контейнерлерді белгілі бір бағытта жүретін бірнеше құрамнан біреуіне жүктеу арқылы монопоездар құра аламыз – бұл бізге мүмкіндік береді істеу 1200 контейнерді бір реттік сақтау платформасы. Біздің басты артықшылығымыз-жүктерді өңдеу технологиясы», — деп бөлісті Тимур Қарабаев.
Станциядағы «жоба» артықшылыққа айналған кезде
2021 жылы, бірінші кезекте терминалды салғаннан кейін, PTC Holding жылдам жүктемені тежейтін негізгі фактор «Достық» терминалдарының барлығын осы станцияның бір теміржол төсегіне байлау екеніне тез көз жеткізді. Достық-Алашанькоу халықаралық өткелі контейнерлік тасымалдарға ғана емес, сонымен қатар Әмбебап жылжымалы құраммен тасымалдауға да қызмет көрсететіндіктен, жолдарда Еуропа мен Ресей бағытында құрамдардың жөнелтілуін кешіктіретін «кептелістер» пайда болуы мүмкін. Осыған байланысты терминалдың бірінші кезегінің құрылысына 6,1 млрд теңге және екінші кезектің құрылысына 9,2 млрд теңге салған инвестор Dostyk TransTerminal-да өтпелі технологияны қолдану қажеттігін сезінді. Бұл әдіс магистральдық төсемге шығатын, бірақ құрамдарды магистральдан автономды түрде түсіру және тиеу үшін беруге мүмкіндік беретін жеке кірме жолдардың болуымен қамтамасыз етіледі. Сондықтан екінші кезектің құрылысымен қатар ұзындығы 13 шақырымға жуық қабылдау-жөнелту жолдарының жаңа теміржол разъезі орнатылды, ол пайдалануға берілді.
«Қазір Қытай жағынан тар табанды жүк тиелген вагондардың кіреберісі де, кең табанды жолмен шығу да» Достық «станциясы арқылы өтеді, ол жерге тек контейнерлер ғана емес, әмбебап жылжымалы құрам да барады, сондықтан тез жүк тиеудің мағынасы жоқ», – дейді Тимур Қарабаев. – Вагондар әлі де жөнелту станциясында қалып қою қаупі бар. Бұл жерде кептелу жылдамдығын арттыру үшін өзіңіздің кіреберіс жолдарыңызды салу арқылы өтпелі технологияны не істеу керектігі туралы түсінік пайда болды. Біз бұл жолдарды салдық, осы инфрақұрылымның арқасында осы учаскенің барлығы өтуге болатын болды, ондағы жылдамдық жоғары».
Dostyk TransTerminal клиенті кім болды
Жаңа терминалдың осы артықшылықтарының барлығы оған көптеген халықаралық және шетелдік компаниялардың назарын аударды: бір жыл ішінде ол арқылы ең көп жүк (115 мың ЖФЭ) қазақстандық, ресейлік және Беларусь темір жолдарының Еуразиялық темір жол Альянсының ОТЛК жобалары бойынша өткізілді. Терминалды басқаратын PTC Holding еншілес компаниясы PTC Cargo-ның жеке жобалары тағы 14 мың ЖФЭ ауыстырып тиеуді қамтамасыз етті. Ресейлік «Трансконтейнер» және «Логбокс» компанияларымен серіктестікте жүзеге асырылатын PTC Cargo жеке жобаларының географиясы әр түрлі: Мәскеу темір жол торабы бағытында жылына 9,4 мың ЖФЭ, Еуропаға – 3,1 мың ЖФЭ, Өзбекстанға – 1,3 мың ЖФЭ, тағы 0,2 мың ЖФЭ контейнерлермен жөнелтілген қазақстандық тауарларды құрады осы жыл ішінде импортқа. Бұл ретте жеке компаниялар қазақстандық терминалдың мүмкіндіктеріне көбірек қызығушылық танытуда.
«Егер бұрын» Достық » станциясы арқылы тәулігіне 12-14 құрам өтсе, енді ол арқылы 16-18 құрам өтуі мүмкін, оның тоғызына жуығы контейнерлік құрамға тиесілі, қалғаны – әмбебап парк. Жүк ағыны үнемі артып отырады: қазір Қытай біздің буындарымыз арқылы жөнелтілімдерді ұлғайта бастады, олар қазірдің өзінде «достық» көп құрамды қабылдай алатынын көріп, осы станция арқылы Еуропа мен Ресейге көп бағыт ала бастады. Себебі барлығы өз жүктерін тез жеткізгісі келеді. Енді біз Еуропаға және Ресейге жөнелтетін жүк, Қытайдың ең шығыс нүктесінен контейнерлер шыққан сәтті ескере отырып, мысалы, Мәскеуге 12 күнде жетеді — бұл өте тез. Сондықтан клиенттер теміржолды таңдайды, ал біздің терминал бұл таңдаудың маңызды және дұрыс құрамдас бөлігі бола алады», — деп қорытындылады ол.
Барлық инфрақұрылым жеке ақшаға салынған
Dostyk TransTerminal, теміржол магистраліне іргелес және барлық инфрақұрылым жеке ақшаға салынған. Жобаға инвестициялардың жалпы көлемі 23,5 млрд теңгені немесе шамамен 4 49 млн құрады.
«Ең бастысы,» Қазақстан темір жолы » ұлттық компаниясы үшін бұл-қосымша табыс. Техникалық шарттар шеңберінде разъезд салынды және біз бұл разъезді ҚТЖ-ның теңгеріміне өтеусіз береміз. ҚТЖ желісіндегі кез келген станция тарифтік болып табылады, яғни оған ҚТЖ тарифтері қолданылады. Егер бұрын жүз контейнер немесе мың бірлік немесе жүз мың бірлік болса, енді 10-20% өсім болады. Тиісінше, транзиттен, импорттан және экспорттан теміржол алымдары көбірек болады», — дейді Тимур Қарабаев.
Қазір Тимур Қарабаевтың айтуынша, олар жаңа разъезд есебінен» Достық » станциясының өзін түсіре алды. Жаңа теміржол инфрақұрылымы ұлттық компания мен мемлекеттің жоспарларына үйлесімді түрде сәйкес келді. Қазір ұзындығы 830 шақырым болатын Достық — Мойынты учаскесі бар, онда ҚТЖ өткізу қабілетін кеңейту бойынша үлкен жоба жүргізіп жатыр. Бұл учаске Қытайдан Еуропаға және кері бағытта транзиттік жүк ағынының өсуіне байланысты белсенді дамиды деп болжануда. Dostyk TransTerminal сияқты жобалар логистикалық инфрақұрылымды дамытуға мемлекеттік және жеке инвестициялардың дұрыс синергиясының мысалы болып табылады.
Транскаспий халықаралық көлік бағыты
Өткен жылы әлемдегі логистика түбегейлі өзгерді. Қытай мен Қазақстан Еуразия кеңістігінде жоғары тиімді және ыңғайлы мультимодальды көлік артериясын құру бойынша белсенді жұмыс жүргізуде. Бұл шынында да, Қазақстан аумағында жолға қойылған Қытай – Еуропа бағытындағы жүк пойыздарының транзиті жаһандық жеткізу тізбектері мен өндірістерінің үздіксіздігін қамтамасыз етуде маңызды рөл атқарады. PTC Holding өзінің қуаты мен агенттері мен серіктестері арқылы кез келген күрделіліктегі тасымалдауды ұйымдастыруды ұсынуға, әрбір клиент үшін икемді және әмбебап шешім табуға дайын. Оның ішінде ТМТМ бағыты бойынша.
ТМТМ-Қытайдан Қазақстанға, Каспий теңізінің акваториясына, Әзірбайжанға, Грузияға, одан әрі Түркия мен Еуропа елдеріне баратын Транскаспий халықаралық көлік бағыты. 2022 жылдың 9 айында тхтм бойынша тасымалдау көлемі өткен жылмен салыстырғанда 2,7 есе ұлғайып,1 млн 84 мың тоннаға жетті. Tmtm қауымдастығының мүшелері 20 компания, соның ішінде 8 елден теміржол әкімшілігі, порттар, кеме қатынасы және логистикалық компаниялар.
«Қытай үшін біздің Транскаспий дәлізі өзекті және тартымды болып отыр. Біз Транскаспий халықаралық көлік маршрутының қауымдастығына «Достық» станциясынан тхтм маршрутына тасымалдауды енгізу туралы ресми хатпен хабарластық. Бұл қытайлық жүк жөнелтушілер үшін жүктерді Еуропаға тасымалдаудың қосымша мүмкіндіктерін жасауға мүмкіндік береді», — деп қорытындылады PTC Holding басшысы.