Қазақстан Республикасы компанияларының
-логистикалық инвестициялық тобы

FORBES: Поти қаласында алғашқы жеке қазақстандық терминал салынады

PTC Holding компаниялар тобы Грузияда ТМТМ дамыту үшін мультимодальды терминал салу бойынша грузиндік серіктестермен инвестициялық келісімге қол қойды.

Поти қаласында мультимодальды терминал салу бойынша инфрақұрылымдық жобаны іске асыру туралы келісімге «PTC Holding» ЖШС және Грузия мемлекеттік органдарының, банк секторының және жеке бизнестің өкілдерінің қатысуымен грузин серіктестері жұма, 2 маусымда Тбилисиде қол қойды.

Порт терминалының құрылысы Транскаспий халықаралық көлік маршрутындағы (ТМТМ) тірек нүктесі болып табылатын Грузияның ірі порттарының бірі Поти-де іске асырылатын алғашқы Қазақстандық инфрақұрылымдық жоба болмақ. Бұл жоба әлемдегі қалыптасқан геосаяси жағдай жағдайындағы қазақстандық операторлар үшін, сондай-ақ логистикалық маршруттарды әртараптандыру үшін аса маңызды инфрақұрылымдық объект болып табылады.

«Біз үлкен жүк ағындары мен ірі жүк жөнелтушілер туралы айтатын болсақ, біз біреуге және бір нәрсеге сүйенуіміз керек. Бұл тұрғыда порт инфрақұрылымымен жұмыс филиграндық болуы керек. Ол жүктерді қабылдауды, ресімдеуді және жөнелтуді мінсіз қамтамасыз етуі тиіс. Сондықтан біз Грузияның Қара теңіз порттарына қараймыз. Егер біз tmtm теңіз бөлігі туралы айтатын болсақ, онда бұл сегмент осы логистикалық маршруттың соңы болып табылады. Егер ТМТМ Алтынкөл станциясындағы контейнерлік пойыздардың қалыптасу нүктесінен, Қытай мен Қазақстан арасындағы шекара өткелінен басталса, онда ол Поти немесе Батумиде аяқталады. Сондықтан біз сонда болуымыз керек», – деді PTC Holding басқарма төрағасы Тимур Қарабаев.

Поти порты Қара теңізде тхтм бойынша жүктерді тасымалдаудың соңғы нүктесі болып табылады және контейнерлік терминал салу қазақстандық бизнеске жүк ағындарын қалыптастыруға қатысуға мүмкіндік береді, қазақстандық экспорттаушылар үшін осы маршрутта тиімді тарифтік жағдайлар жасайды және Қазақстан арқылы транзиттік жүктердің қосымша көлемін тартады.

«Грузин серіктестерімен келіссөздер 2023 жылдың басында басталды. Қазақстан Президенті өткен жылы инфрақұрылымдық жобаларды іске асыру және логистикадағы кедергілерді «тігу» бойынша тапсырмалар берді. Осы саясат аясында холдинг Поти және Батуми порттарына барғаннан кейін жобаны іске асыру туралы шешім қабылдады», – деді PTC Holding даму жөніндегі директоры Олжас Арықбаев.

Оның айтуынша, Батуми емес, Потиді таңдау Грузияда қалыптасқан ерекшелікке байланысты: Батуми порты негізінен мұнай құю және үйінді жүктерге, ал Поти – контейнерлер мен автомобильдерге қызмет етеді.

Жобаның техникалық сипаттамаларына келетін болсақ, оны іске асыру үшін тепе-тең негізде «Poti Transterminal» АҚ бірлескен кәсіпорны құрылды, онда қазақстандық тарап (PTC Holding) және грузиндік серіктестер акциялардың 50% -. иелік етеді. Қазіргі уақытта жобаның болжамды құны шамамен около 10 млн. терминалдың өзі 8 гектар аумақта орналасады, оның қуаты жылына 80 мың контейнерді (20 футтық баламада) құрайды. Құрылыстың аяқталу мерзімі 2023 жылдың қазан айына жоспарланған.

«Біз Достық станциясында қуаттылығы жылына 320 мың контейнер болатын ең үлкен терминал салдық. 2022 жылы біз 100 мыңға жуық контейнерді «ауыстырдық», 2023 жылы бұл көрсеткіш ұлғаяды. Біз Шанхайда компания аштық, қазір Стамбулда компанияны тіркеумен айналысамыз. Грузиядан келген серіктестерімізге рахмет, өйткені Потидегі жаңа терминал-Қазақстанның транзиттік әлеуетін дамыту жөніндегі жұмысымыздың қисынды жалғасы», – деп түсіндірді PTC Holding акционері Данияр Әбілғазин.

Қазақстан президенті Қасым-Жомарт Тоқаев бірыңғай көлік операторларын құру, тұйық логистикалық циклды қалыптастыру, сондай-ақ осы процеске қазақстандық бизнестің белсенді қатысуы түріндегі ТМККК әлеуетін ашудың маңыздылығы туралы бірнеше рет айтты. Атап айтқанда, 2023 жылдың мамырында Қытайға сапары кезінде ол «Транскаспий бағытын дамыту Еуропа мен Азия арасындағы транзитті жандандыру үшін маңызды» деп ашық айтты.

«Бұдан басқа, болашақта үлкен перспективалар бар», – деп атап өтті Қазақстан Президенті.

ҚР Грузиядағы Төтенше және Өкілетті Елшісі Мәлік Мырзалиннің пікірінше, Қазақстан үшін логистикаға инвестициялар өте маңызды.

«Жібек жолы көптеген ғасырлар бұрын қазақ даласы мен Оңтүстік Кавказдың аумағы арқылы дәстүрлі түрде өтті, қазір біз бұл процестің жалғасын көріп отырмыз. Жаңа логистикалық маршруттар Қазақстан, Каспий теңізі, Әзірбайжан, Грузия және одан әрі Еуропаға өтеді. Қазақстанда ТМТМ дамуына үлкен мән беріледі. Президент Тоқаевтың осы бағытты кеңейту және оған жүктеу тапсырмасы бар. Бүгінгідей үлкен үлес қосатын кәсіпкерлердің арқасында біз бұл тапсырманы орындаймыз», – деді ол келісімге қол қою рәсімі кезінде.

Бизнесті дамыту стратегиясына сәйкес, Қазақстан арқылы транзитпен жүктердің қосымша көлемін тарту үшін PTC Holding компаниялар тобы ірі әлемдік жүк иелерімен, өндірушілермен және логистикалық платформалармен делдалдарсыз тікелей келісімшарттарға шығу мақсатында еншілес кәсіпорындардың («сату терезелері» және инфрақұрылымдық жобалар) халықаралық желісін құру процесінде тұр. Соңғы екі жылда холдинг Өзбекстанда (Ташкент), Қытайда (Шанхай), Түркияда (Стамбул) және Қырғызстанда (Бішкек) еншілес кәсіпорындарды тіркеді.

«Біздің басты мақсатымыз – жүкті тікелей өз қолымыздан, осы тауарды өндіретін адамнан алу. Бір жағынан, тұтынушы үшін ең жақсы ставка беру үшін, екінші жағынан, біз қазақстандық компания болғандықтан, клиенттердің ең үлкен пулын қалыптастыру үшін тікелей жүк жөнелтушілермен жұмысты өз мақсатымызға қоямыз», – деп сендірді PTC Holding басқарма төрағасы Тимур Қарабаев.

Компаниялар тобын дамытудың маңызды бағыты Еуропа мен ҚХР елдері арасындағы негізгі құрлықтағы халықаралық дәліздерде көлік-логистикалық терминалдар салуды қамтитын инфрақұрылымдық жобаларды іске асыру болып табылады.

Тимур Қарабаевтың айтуынша, холдинг тарихи тұрғыдан өз активтері негізінде дамыған.

«Біз әрқашан салаға ұзақ уақыт қараймыз, серіктестерді, бәсекелестерді, инфрақұрылымды, қиындықтарды ұзақ зерттейміз. Әдетте, Егер сіз партерлер мен клиенттердің құрметіне ие болу үшін жақсы нәрсе жасағыңыз келсе, қазіргі жағдайды қалай өзгертуге болатынын қарауыңыз керек»,-дейді PTC Holding басшысы.

Оның пікірінше, жағдай әрқашан инфрақұрылымдық мүмкіндіктерге негізделген. Бұл магистральдық жолдардың мемлекеттік инфрақұрылымы және порттар, терминалдар, тиеу-түсіру алаңдары түріндегі логистикалық инфрақұрылым болуы мүмкін.

«Біз әрқашан өз стратегиямызды тығырыққа тіреп отырдық және олар бар жерде және логистикалық инфрақұрылымды дамыту арқылы оларды физикалық түрде» тігуге » мүмкіндік бар жерде біз ақша салдық. Бұл біздің нарықтағы бәсекелестік позициямызды қамтамасыз етеді. Біздің ұстанымымыз әрқашан біржақты болды-логистикалық инфрақұрылымды дамыту», – деп түйіндеді Тимур Қарабаев.

https://forbes.kz//economy/v_poti_postroyat_pervyiy_chastnyiy_kazahstanskiy_terminal/?

 

 

Сұрақтарыңыз қалды ма?

Мамандарымызға жүгініңіз:

Клиенттер мен серіктестер

«PTC Holding» ЖШСкомпаниялардың көліктік-логистикалық инвестициялық тобы, кешенді логистиканың халықаралық провайдері мұнай-газ және контейнерлік салалардағы қызметтер, Орталық Азия елдеріндегі теміржол жылжымалы құрамы мен инфрақұрылымының ірі меншік иесі және операторы. Көліктік-логистикалық қызметтердің толық спектрін көрсетеді.

Біз инновациялық шешімдер, тұрақты нәтижелер және ұзақ мерзімді өсу арқылы клиенттеріміз бен серіктестеріміз үшін нақты құндылық жасаймыз..

РТС сандармен

15.6 млн тонна тасымалдау көлемі
2021 жылдың 8 айы үшін
11438 бірлік жылжымалы құрамы
13724 есе өсті 2018 жылы
тасымалдау көлемі
1 орын вагон-цистерналар паркі
орталық азия
16 ел Бизнес географиясы
1446 адам қызметкерлер
саны
16 кәсіпорын ҚАЗАҚСТАНДА, РЕСЕЙДЕ, ҚЫТАЙДА, ӨЗБЕКСТАН, ҚЫРҒЫЗСТАН, ГРУЗИЯ ЖӘНЕ ТҮРКИЯ
Наши компании
PTC-Транс
PTC-CA
Petroleum
АО «PotiTransTerminal»
PTC Freight Agency Co., Ltd
PTC-KG LLC