Қазақстан Республикасы компанияларының
-логистикалық инвестициялық тобы

KURSIV: PTC Holding TMTM инвестициялайды

PTC компаниялар тобы грузин Поти портында грузин серіктестерімен пайларда порт терминалын салады. Холдинг жоба ағымдағы жылдың қазан айында іске қосылады деп сенеді.

«PTC Holding» Тбилисиде Транскаспий халықаралық көлік бағытын (ТХКМ) дамыту үшін Грузияда мультимодальды терминал салу жобасын іске асыру туралы инвестициялық келісімге қол қойды. Жобаны тепе-тең негізде іске асыру үшін жеке грузиндік әріптестермен «POTI TRANSTERMINAL» АҚ құрылды, ол жобаның операторы болады.

Порт терминалының құрылысы Грузияның ең ірі порттарының бірі Поти-де іске асырылатын алғашқы Қазақстандық инфрақұрылымдық жоба болады, ол Транскаспий халықаралық көлік маршрутындағы (ТХТМ) тірек нүктесі болып табылады, бұл әлемдегі қазіргі геосаяси жағдайдағы қазақстандық операторлар үшін, сондай-ақ логистикалық маршруттарды әртараптандыру үшін өте маңызды.

Қазіргі уақытта холдингте жобаға инвестициялардың болжамды көлемі шамамен 10 млн АҚШ доллары сомасына бағаланады, ол мемлекеттің қатысуынсыз қаржыландырылатын болады. Терминалдың өзі Поти қаласының портында 8 гектар аумақта орналасады және оның қуаты жылына 80 мың контейнерді (20 тифуттық баламада) құрайды.

«Грузия Қара теңіздегі кіру және шығу нүктесі болғандықтан, инфрақұрылымдық жобаларды іске асыруды ескере отырып, «PTC Holding» Грузия арқылы Еуропаға және кері бағытта жүк ағынын тікелей қалыптастыра алатыны маңызды болып табылады, – деп есептейді «PTC Holding» ЖШС даму жөніндегі директоры Олжас Арықбаев. – Грузин серіктестерімен келіссөздер осы жылдың басынан басталды. Еліміздің Президенті өткен жылы инфрақұрылымдық жобаларды іске асыру және логистикадағы кедергілерді тігу жөнінде сөз сөйлеп, міндеттер қойды. Осы «PTC Holding» саясаты аясында Поти мен Батуми порттарына барғаннан кейін жобаны жүзеге асыру туралы шешім қабылданды».

Оның айтуынша, қазақстандық бизнес дәстүрлі түрде ұсынылған Батуми емес, Поти қаласының орны ретінде таңдау Грузияда қалыптасқан ерекшелікке байланысты, оған сәйкес Батуми порты негізінен мұнай құю және сусымалы жүктерге, ал Поти – контейнерлік және автомобильдік жүктерге қызмет көрсетеді.

Грузияда Транскаспий халықаралық көлік маршрутындағы (ТМТМ) тірек нүктесі ретінде терминал құрылысы жеке қазақстандық оператордың даму стратегиясына өте жақсы сәйкес келеді.

«Біз үлкен жүк ағындары мен маңызды жүк жөнелтушілер туралы айтатын болсақ, біз біреуге және бір нәрсеге сүйенуіміз керек. Бұл тұрғыда порт инфрақұрылымымен жұмыс филиграндық болуы керек. Ол жүктерді қабылдауды, ресімдеуді, жөнелтуді қамтамасыз етуі тиіс. Сондықтан біз Грузияның Қара теңіз порттарына қараймыз. Егер біз tmtm теңіз бөлігі туралы айтатын болсақ, онда бұл tmtm соңы. Егер ТМТМ Алтынкөл станциясында, Қытай мен Қазақстан арасындағы шекара өткелінде контейнерлік пойыздар үшін басталса, онда ол Поти немесе Батумиде аяқталады. Сондықтан оған қатысу керек», – деді PTC Holding басқарма төрағасы Тимур Қарабаев.

Поти порты Қара теңізде тхтм бойынша жүктерді тасымалдаудың соңғы нүктесі болып табылатындықтан және контейнерлік терминал салу қазақстандық бизнеске жүк ағындарын қалыптастыруға қатысуға мүмкіндік береді, сондай-ақ қазақстандық экспорттаушылар үшін осы маршрутта тиімді тарифтік жағдайлар жасайды және Қазақстан Республикасы арқылы транзиттік жүктердің қосымша көлемін тартады.

Құрылыстың аяқталу мерзімі 2023 жылдың қазан айына жоспарланған.

«Инвестициялық келісімге қол қойылғаннан кейін бірден жобалау-сметалық құжаттаманы әзірлеу рәсімдерін бастау жоспарлануда. Негізінде Жоба тұжырымдамасы бар. Енді біз оның егжей-тегжейін жасап, құрылысты бастауымыз керек. Нысанның өзі кішкентай, оның ауданы небәрі 8 гектар, сондықтан оны тез арада салуға болады. Егер нақты мерзімдер туралы айтатын болсақ, келісімге қол қойылғаннан кейін 4-5 ай ішінде терминал салынады, оны іске қосу осы жылдың қазан-қараша айларында жоспарланып отыр», – деді Олжас Арықбаев.

Қазақстан президенті Қасым-Жомарт Тоқаев соңғы бір жыл ішінде бірыңғай көлік операторларын құруды және тұйық логистикалық циклды қалыптастыруды, сондай-ақ осы процеске жеке отандық бизнестің белсенді қатысуын көздейтін ТМККК әлеуетін ашу аса маңызды екенін бірнеше рет айтты.

«Транскаспий халықаралық көлік маршрутының әлеуетін толық ашудың маңызы зор. Бұл логистикалық қызметтерді жетілдіру туралы. бірыңғай көлік операторларын құру, техникалық және тарифтік шарттарды жаңғырту. Әкімшілік кедергілерді жою және тұйық логистикалық циклды қалыптастыру», – деді ол сәуір айында Астанада Әзербайжан Президенті Ильхам Әлиевпен кездесіп.

Халықаралық қауымдастық Транскаспий халықаралық көлік бағыты (Tmtm) немесе орта дәліз (Middle Corridor), магистральдық Инфрақұрылым иелерін, Қазақстан, Әзірбайжан, Грузия, Түркия, Украина, Румыния, Польша, сондай-ақ Қытай көліктерінің әртүрлі түрлерін тасымалдаушыларды біріктіреді. 2022 жылы жүк тасымалдау көлемі 2,5 есеге артып, 1,5 млн тоннаға жетті. Бұл ретте қазақстандық жүктердің экспорты 2021 жылмен салыстырғанда 6,5 есеге ұлғайып, 891 мың тоннаны құрады.. Сонымен қатар, 33,6 мың адам тасымалданды. Контейнерлердегі ЖФЭ-бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 33% – ға артық. PTC Holding сарапшылары 2023 жылы тасымалдау көлемі тағы 25% – ға өседі деп болжайды.

ТМТМ әлеуетін арттыру мақсатында қауымдастық қатысушылары 2022-2027 жылдарға арналған «тар» орындарды синхронды жою және ТМТМ әлеуетін дамыту бойынша Жол картасын әзірлегенін атап өткен жөн. Бұл шаралар 2025 жылға қарай дәліздің өткізу қабілетін жылына 10 млн тоннаға дейін арттыруға мүмкіндік береді деп күтілуде.

«Бүгін біз «орта дәліз»деп аталатын Транскаспий көлік бағыты шеңберінде тұтынушылардың қызметтерге сұранысының өсуін көріп отырмыз. Бүгінгі таңда бізде белсенді әзірлемелер бар және клиенттер жай ғана қызығушылық танытып қана қоймай, өтінімдерді орналастыруға тырысуда», — дейді Тимур Қарабаев.

Ол «кез-келген күрделі геосаяси жағдайдың іскерлік қатынастарда өзіндік көрінісі бар»дейді. Бизнес өзгере бастағанда сату стратегиясы мен тасымалдау стратегиясы өзгереді.

«Бүгінгі таңда Орталық Азияға (Қазақстан, Өзбекстан, Қырғызстан) сауда позициясы бар оңтүстік-шығыс Азия елдері өте қиын жағдайға тап болды. Оңтүстік-Шығыс Азиядан, атап айтқанда Кореядан немесе Жапониядан жүктер мен тауарлар жүретін дәстүрлі маршруттарға сұраныс айтарлықтай төмендеді немесе тауарлар олар арқылы жүруді мүлдем тоқтатты. Нәтижесінде Оңтүстік-Шығыс Азиядан келген жүк жөнелтушілер өз тауарларын жеткізудің балама жолдарын іздей бастады», – деп қорытындылады»PTC Holding» басқарма төрағасы.

Мұндай тауарларды Оңтүстік Кореядан, Жапониядан, Индонезиядан және жалпы оңтүстік-шығыс Азия елдерінен Қазақстанға жеткізудің негізгі баламасы Потидегі ауыстырып тиеу бағыты болуы тиіс компаниялар тобында. Бұл үміттер бос жерде болған жоқ. Келісімге қол қою рәсіміне қатысқан кореялық LX Pantos CO компаниясының Бас директоры айтқандай., LTD. Қазақстан Республикасында Айдар Джексембиев, PTC Holding ТМТМ маршрутында корей компаниясының стратегиялық серіктесі болды. Бұл ретте LX PANTOS CO., LTD-LG, KIA, Hyundai, Lotte сияқты әлемдік және корей алыптарымен жұмыс жасайтын клиенттік портфолиодағы Оңтүстік Кореяның жетекші логистикалық компанияларының бірі.

«Осы жылдың басында PTC бізге tmtm балама бағыты арқылы жүк тасымалдауды ұсынды. Осы жылдың мамыр айында біз осы жолмен өнім жөнелтуді ұйымдастырдық. PTC Holding біз үшін жолдың осы бөлігінде стратегиялық серіктес болып табылады. Қазір LG компаниясымен жүктерді теңіз арқылы Потиге жөнелту туралы келісім бар. Жүктер Вьетнамнан, Оңтүстік Кореядан және Индонезиядан шығады, содан кейін Қазақстанға PTC Cargo компаниясы арқылы жеткізіледі», – деді Айдар Джексембиев.

Бизнесті дамыту стратегиясына сәйкес «PTC Holding» компаниялар тобы қазірдің өзінде Қазақстан Республикасы арқылы транзитпен жүктердің қосымша көлемін тарту үшін ірі әлемдік жүк иелерімен, өндірушілермен және логистикалық платформалармен делдалдарсыз тікелей келісімшарттарға шығу мақсатында еншілес кәсіпорындардың («сату терезелері» және инфрақұрылымдық жобалар) халықаралық желісін құру процесінде тұр. Соңғы екі жылда компаниялар тобы Ташкентте (Өзбекстан), Шанхайда (ҚХР), Ыстамбұлда (Түркия) және Бішкекте (Қырғызстан) еншілес кәсіпорындарды тіркеді.

«PTC Holding» стратегиясының маңызды бағыты Еуропа елдері мен Қытай Халық Республикасы арасындағы негізгі құрлықтағы халықаралық дәліздерде көлік-логистикалық терминалдар салуды қамтитын инфрақұрылымдық жобаларды іске асыру болып табылады.

«Біз әрқашан өз стратегиямызды кедергілерді іздеуге арнадық, және олар бар жерде және логистикалық инфрақұрылымды дамыту арқылы оларды физикалық түрде» тігуге » мүмкіндік бар, сол жерде біз ақша салдық. Бұл біздің нарықтағы бәсекелестік позициямызды қамтамасыз етеді. Жаңа маршруттарды зерттей отырып, біз белгілі бір орындардың өткізу қабілеттілігін қарастырамыз, және ол соншалықты жоғары емес, бірақ барабар ақшаға оны жеткілікті мерзімде жаңарту өте нақты, біз оған инвестиция салуға дайынбыз. Біздің ұстанымымыз әрқашан біржақты болды-логистикалық инфрақұрылымды дамыту», – дейді Тимур Қарабаев.

https://kz.kursiv.media/2023-06-02/ptc-holding-investiruet-v-tmtm/

 

Сұрақтарыңыз қалды ма?

Мамандарымызға жүгініңіз:

Клиенттер мен серіктестер

«PTC Holding» ЖШСкомпаниялардың көліктік-логистикалық инвестициялық тобы, кешенді логистиканың халықаралық провайдері мұнай-газ және контейнерлік салалардағы қызметтер, Орталық Азия елдеріндегі теміржол жылжымалы құрамы мен инфрақұрылымының ірі меншік иесі және операторы. Көліктік-логистикалық қызметтердің толық спектрін көрсетеді.

Біз инновациялық шешімдер, тұрақты нәтижелер және ұзақ мерзімді өсу арқылы клиенттеріміз бен серіктестеріміз үшін нақты құндылық жасаймыз..

РТС сандармен

15.6 млн тонна тасымалдау көлемі
2021 жылдың 8 айы үшін
11438 бірлік жылжымалы құрамы
13724 есе өсті 2018 жылы
тасымалдау көлемі
1 орын вагон-цистерналар паркі
орталық азия
16 ел Бизнес географиясы
1446 адам қызметкерлер
саны
16 кәсіпорын ҚАЗАҚСТАНДА, РЕСЕЙДЕ, ҚЫТАЙДА, ӨЗБЕКСТАН, ҚЫРҒЫЗСТАН, ГРУЗИЯ ЖӘНЕ ТҮРКИЯ
Наши компании
PTC-Транс
PTC-CA
Petroleum
АО «PotiTransTerminal»
PTC Freight Agency Co., Ltd
PTC-KG LLC