Қазақстан Республикасы компанияларының
-логистикалық инвестициялық тобы

Қытайдан трансқазастандық транзит өсуде

Dostyk Trans Terminal компаниясында жүктерді өңдеу көлемі 129 мың TEU дейін өсті
Маусым айында Достық станциясы арқылы өткізу PTC Holding қазақстандық жеке көлік-логистикалық компаниялар тобы Қытаймен шекарада Dostyk TransTerminal қайта тиеу терминалының екінші кезегін пайдалануға бергеннен кейін тәулігіне 14 поезға дейін өсті. 2021 жылғы маусымнан бастап 2022 жылғы маусымға дейін бір жыл ішінде терминал арқылы 129 мың TEU ауыстырып тиеуді жүзеге асырды. Сонымен қатар, терминал операторы Қытайда өкілдік ашуды жоспарлап отыр, бұл клиенттерге жөнелту станциясынан тағайындалған станцияға дейін жүктерді тасымалдау бойынша кешенді қызметті ұсынады, бұл бүкіл жолда сервиске кепілдік береді. Бұл жобаның негізгі серіктесі-ОТЛК ЕРА ақ Ресей-Беларусь-Қазақстан транзит операторы.

Транзиттің өсуі
Dostyk TransTerminal терминалының қолда бар инфрақұрылымы мен қуаттылығы Достық станциясына «Алашанкоу»—»Достық» шекара өткелі бойынша қабылдауды тәулігіне 22 поезға дейін ұлғайтуға мүмкіндік береді. Бұл туралы қытайлық тарап қазақ және Қытай темір жолдары өкілдерінің өткен кездесуі барысында хабарлама алды, деп хабарлады «Коммерсантқа» PTC Cargo бас директоры Олжас Шилтерханов.

PTC Holding Dostyk TransTerminal-дің екінші желісін мамыр айының соңында іске қосты, оның қуатын 160 мыңнан 320 мың TEU-ға дейін арттырды. Екінші кезектегі Дуйсбург бағытындағы бірінші контейнерлік пойыз 20 мамырда Шэньчжэньден тұрмыстық техникамен жөнелтілді. Терминалдың бірінші кезегі бір жыл бұрын, 2021 жылдың 5 шілдесінде іске қосылды. «Біз жолтабаннан жолтабанға ауыстырып тиеу көлемі өсетінін, транзит өсетінін және Қазақстан-Қытай шекара өткеліне деген қызығушылық тек арта түсетінін болжадық.- деді «Коммерсантқа» PTC Holding басқарма төрағасы Тимур Қарабаев.-2021 жылдың маусымында біз терминалдың бірінші кезегін іске қостық, ал өткен жылдың тамыз-қыркүйек айларында бірінші кезектің көлемі толтырылғанын түсіндік, бұл ретте біздің клиенттеріміздің қосымша көлемдегі қызығушылығы қалып отыр. Сондықтан екінші кезек тез басталып, оны салу қарқыны жеделдеді».

Шилтерханов мырзаның айтуынша, қазір терминал 35% – ға жүктелген. «Бізде қуаты — тәулігіне 12 пойыз, бірақ қазір біз тәулігіне 4,5 құрамды артық жүктейміз, – дейді ол.-Негізгі себеп Қытай темір жолдары тарапынан енгізілген карантиндік шаралар мен Қазақстаннан құрамдарды қабылдау бойынша шектеулерге байланысты бос жылжымалы құраммен қамтамасыз етуге байланысты проблемалар болып табылады. Соның салдарынан қазақстандық тасымалдаушы контейнерлік поездар құрамдарының қозғалысынан қалып қойды (лақтырылды), бұл қайта тиеуге платформалардың уақтылы берілмеуіне әкеп соқты».

Жаңа жолдар
Екінші кезек, сондай-ақ компания салған темір жол айрығы мен Достық станциясын айналып өтетін 13 км жол ауыстырып тиеу көлемін екі есеге арттырып қана қоймай, өтпелі технология есебінен де операциялар уақытын едәуір қысқартуға мүмкіндік береді. «2021 жылы терминалдың бірінші кезегінің құрылысы аяқталған кезде, біз жылдам жүктемені тежейтін тағы бір фактор Достық станциясына барлық терминалдарды байланыстыру екенін түсіндік,— дейді PTC Holding басқарма төрағасы Тимур Қарабаев.- Тиелген вагондардың Қытай жағынан тар табанмен кіруі де, кең табанмен шығуы да достық арқылы өтеді. Станцияға көптеген кірме жолдар қосылатындығын ескере отырып, ол шекара болып табылады және онда тек контейнерленген жүк қана емес, сонымен қатар Әмбебап жылжымалы құрам, жартылай вагондар, жабық және цистерналар да бар, содан кейін кез-келген жағдайда жөнелту станциясында тұрып қалу үшін тез жүк тиеу мағынасы жоқ. Немесе жүк тиеуге арналған бос вагонды кең жолға тез жеткізе алмау, түсірілген вагондарды Қытай жағына тез қайтара алмау. Бұл жерде Достық станциясын босату, сондай-ақ артық жүктеме жылдамдығын арттыру үшін тура жүретін технологияны не істеу керектігін түсінетін болдық». Нәтижесінде, PTC Holding кептелістен аулақ болу арқылы Достық станциясын айналып өтуге мүмкіндік беретін қосымша коннектор мен жолдар салды. Жобаға салынған инвестициялардың жалпы көлемі 23,5 млрд теңгені немесе шамамен $49 млн құрады, енді терминал тәулігіне 6 емес, 12-15 контейнерлік пойыздарды өңдей алады.

Терминалдың тағы бір артықшылығы-жүк тиеу жолдарының пайдалы ұзындығы, ол 1050 м құрайды, бұл толық құрамды контейнерлік пойыздарды бөліктерге Бөлмей қалыптастыруға мүмкіндік береді. «Терминал инфрақұрылымы клиент үшін оңтайландырылған «үш — екі», «екі— бір» схемалары бойынша контейнерлік поезды қалыптастыруға мүмкіндік береді, яғни үш поездан екі поезды, екеуден-бір поезды неғұрлым тығыз тиеу есебінен қалыптастыру мүмкіндігі бар», – деп түсіндірді PTC Cargo операциялық қызмет жөніндегі директоры Ғылым Құлжанов.

Қазір жаңадан салынған жол айрығы «Қазақстан темір жолы» (ҚТЖ — Қазақстанның темір жолдары) балансына беріледі. Олжас Шилтерханов түсіндіргендей, шілде айында компания ҚТЖ-ның пайдалануға беру актісін қабылдағаны туралы хабарлама алды: «ҚТЖ мен бірнеше үкіметтік органдардың ішінде осыған келісуі тиіс шағын рәсімдер қалды». Ол күткендей, бір ай ішінде бұл жұмыс аяқталады.

Жеткізу географиясы
Терминал өңдейтін негізгі бағыттар— Еуропа мен Ресей Федерациясына жеткізу. Маусым мен маусым аралығында Dostyk TransTerminal контейнерлерінің шамадан тыс жүктелуі бір жыл ішінде 129 мың TEU-ға жетті. Ауыстырып тиеудің негізгі бөлігі немесе 115 мың TEU қатысушы елдердің аумақтары арқылы Қытай — Еуропа—Қытай транзитіне қызмет көрсететін Ресей, Беларусь және Қазақстан темір жолдарының БКЛК ЕРА—СП жобаларына келді. PTC Cargo жеке жобалары бойынша 14 мың TEU ауыстырып тиелді, оның ішінде 9,4 мың TEU — бұл Ресейге, 3,1 мың TEU — Еуропаға тағайындалған жүктер, қалған көлемдер — Бұл Өзбекстан және Қазақстанға импорт.

Dostyk TransTerminal негізгі серіктесі-бұл БКЛК ЕРА. Бірақ, Олжас Шилтерханов түсіндіргендей, терминал басқа клиенттерді, басқа контейнерлік операторларды қабылдауға мүмкіндік береді. «Қазір біз Трансконтейнермен, Логбокс компаниясымен және басқалармен жұмыс істеп жатырмыз»,— дейді ол.- Маусым бойынша бізде БКЛК ЕРА сервисі шеңберінде қайта жүктеу — 60%, 40% — басқа серіктестер, ал сәуірде арақатынасы 80% – дан 20% – ға дейін болды. Бұл БКЛК ЕРА өз көлемдерін төмендетті дегенді білдірмейді-біз жай ғана қуаттарды ұлғайттық». Ол терминал Еуропа мен Ресей бағытында ғана емес, Орталық Азия бағытында да жүктерді қабылдай алатындай етіп, алаңды тағы 600 FEU-ға ұлғайту қарастырылып жатқанын түсіндірді.

Жеткізу географиясын кеңейту үшін Dostyk TransTerminal компаниясы Қытайда филиал ашуды жоспарлап отыр. «Бұл өкілдік болмайды — Қытай темір жолымен және ҚХР үкіметінен субсидия алатын барлық қытайлық логистикалық платформалармен шарттар жасай алатындай, шаруашылық қызметі бар халықаралық компания болады»,— дейді Олжас Шилтерханов. Ол бұл компания сервисті А нүктесінен Б нүктесіне дейін тікелей жүк жөнелтушіге ұсына алуы үшін қажет екенін түсіндіреді. «Біз барлық бағыттағы логистиканы бақылаған кезде, жылжымалы құрамды беруді жоспарлау, құжат айналымына қатысты барлық сәттерді бақылау, транзиттік декларацияларды рәсімдеу өте ыңғайлы. Және біздің компания барлық жолмен жұмыс істеген кезде, біз клиентке қызмет көрсетуге кепілдік бере аламыз. Біз сервисті біздің серіктестерімізден және басқа экспедиторлардан бөліп-бөліп сатып алған кезде, біз оны көрмейміз және сервиске Жүк Қазақстан шекарасына жеткен сәттен бастап кепілдік бере аламыз». Ол қазір компанияны тіркеу жұмыстары жүргізіліп жатқанын, алдымен оны Шанхайда орналастыру жоспарланғанын түсіндірді.

Кеңейту жоспарлары

«Уақыт өте келе, біз үшінші және төртінші кезекті жасаймыз деп ойлаймын, бірақ бұл үшін инфрақұрылым әзірленуі тиіс,— дейді Тимур Қарабаев.—Қазір біз Достық бекетінің өзін жаңа разъезд салу есебінен жеңілдеттік, бірақ одан әрі ұзындығы 830 км Достық — Мойынты учаскесі бар-онда ҚТЖ разъездерді ұзарту, екінші жол салу бойынша үлкен жоба жүргізуде және осы жобаның қалай дамитынына байланысты біз өзіміздің дамуымыз бойынша шешім қабылдайтын боламыз».

Олжас Шилтерхановтың айтуынша, үшінші кезеңді жүзеге асыру 2025 жылға дейін қарастырылған. Әзірге компания клиенттердің сұранысын бір уақытта талдай отырып, үшінші кезеңді салу қажеттілігін қарастыруда. «Үшінші кезең салынуы мүмкін, бірақ біз клиенттеріміздің қажеттіліктерін ескереміз»,— дейді ол.— Мысалы, қазір автомобиль торларында автомобильдерді тасымалдауға көптеген сұраныстар бар. Достықта вагондарды торлармен толтыруға мүмкіндік жоқ-сізге аппарель салу керек. Алтынкөлде ол бар, онда тасымалдау бар. Сондай-ақ, автомобильдерден теміржолға қайта тиеу туралы көптеген өтініштер бар. Достықта бұл да жұмыс істейді, бірақ қазір терминал станциялары жүктелгенін ескерсек, бұл тез болмайды. Тиісінше, үшінші кезеңге Біз клиенттеріміздің барлық нұсқалары мен сұрауларын қарастырып, бас жоспарға түзетулер енгіземіз».

Шилтерханов мырзаның пікірінше, Достық шекара өткелі арқылы өтетін жүк ағыны өсетін болады. «Қазір Қытай достық арқылы пойыздарды тасымалдау көлемінің өсуін ескере отырып, біздің түйіспелеріміз арқылы белсенді түрде жөнелтуді бастады»,— дейді ол.»Қытай теміржолы Алашанькоу мен Қорғас бағытындағы конвенцияларды жіберуді шектей бастайды, өйткені олардың тарапынан станция көлемдермен күресуді тоқтатады». Ол Қытайдан көлемдер өседі деп күтеді, өйткені барлық клиенттер өз жүктерін тез жеткізгісі келеді. «Қазір жүк шығыс нүктесінен, ТМ— нен (ҚХР) Мәскеуге шамамен 12 күнде жетеді», – дейді ол.- Бұл өте жылдам. Сондықтан клиенттер теміржолды таңдайды. Автотасымалдау-бұл тұрақсыз, өйткені қазір ауысуда машиналар өте көп, Теңіз — барлық желілер Ресейге жүк қабылдай бермейді. Олар Еуропаға қабылданады, бірақ ол жерде екі ай бұрын брондау керек. Темір жолдар қазір жақсы балама».

https://www.kommersant.ru/doc/5458264

Сұрақтарыңыз қалды ма?

Мамандарымызға жүгініңіз:

Клиенттер мен серіктестер

«PTC Holding» ЖШСкомпаниялардың көліктік-логистикалық инвестициялық тобы, кешенді логистиканың халықаралық провайдері мұнай-газ және контейнерлік салалардағы қызметтер, Орталық Азия елдеріндегі теміржол жылжымалы құрамы мен инфрақұрылымының ірі меншік иесі және операторы. Көліктік-логистикалық қызметтердің толық спектрін көрсетеді.

Біз инновациялық шешімдер, тұрақты нәтижелер және ұзақ мерзімді өсу арқылы клиенттеріміз бен серіктестеріміз үшін нақты құндылық жасаймыз..

РТС сандармен

15.6 млн тонна тасымалдау көлемі
2021 жылдың 8 айы үшін
11438 бірлік жылжымалы құрамы
13724 есе өсті 2018 жылы
тасымалдау көлемі
1 орын вагон-цистерналар паркі
орталық азия
16 ел Бизнес географиясы
1446 адам қызметкерлер
саны
16 кәсіпорын ҚАЗАҚСТАНДА, РЕСЕЙДЕ, ҚЫТАЙДА, ӨЗБЕКСТАН, ҚЫРҒЫЗСТАН, ГРУЗИЯ ЖӘНЕ ТҮРКИЯ
Наши компании
PTC-Транс
PTC-CA
Petroleum
АО «PotiTransTerminal»
PTC Freight Agency Co., Ltd
PTC-KG LLC