Қазақстан Қытаймен шекарада контейнерлерді ауыстырып тиеуді ұлғайтты.
Қазақстандық Достықтағы Қытай-Еуропалық транзиттің тар орындарының бірі Қытаймен шекарада айтарлықтай кеңейді: Достықтағы қазақстандық PTC Holding терминалы қуатты 320 мың TEU-ға дейін екі есеге арттырды. Әзірше бұл қуаттардың негізгі бөлігін Ресей-Қазақстан-Беларусь БКЛК ЕРА маршруттарымен Ресей арқылы контейнерлер транзиті жүктейді. Нарық қатысушылары жылдың алғашқы айларында транзиттің төмендеуі байқалғанын, сәуір айында ең төменгі деңгейге жеткенін, бірақ оның мамыр айында қалпына келуін, оның ішінде Қытайдан РФ-ға және кері бағытта контейнерлер жөнелтудің өсуі аясында көріп отырғанын атап өтті.
Қазақстандық PTC Holding Достық станциясындағы Dostyk TransTerminal терминалының екінші кезегін іске қосты, ол жерде қуаттылығын 160 мыңнан 320 мың TEU-ға дейін арттыра отырып, қытайлық тар табанды жолдан ресейлік тар жолға қайта тиеу жүріп жатыр. Бірінші кезек 2021 жылдың шілдесінде іске қосылды. Холдингтің негізгі серіктесі Ресей, Беларусь және Қазақстан темір жолдарының БКЛК ЕРА — БК болды, ол акционер елдердің аумағы арқылы Еуропа—Қытай—Еуропа контейнерлік транзитін дамытады. 2021 жылы БКЛК — ға терминалды ауыстырып тиеудің 90% — дан астамы келді-96,5 мың TEU, тағы 10 мың TEU PTC Holding-тің өзінен өтті.
Екінші кезек, сондай-ақ компания салған теміржол разъезі мен Достық станциясын айналып өту жолдары терминалға 15-ке дейін ұлғайту перспективасымен тәулігіне алты емес, 12 пойызды өңдеуге мүмкіндік береді.
PTC Holding басқарма төрағасы Тимур Қарабаев түсіндіргендей, бірінші кезекті іске қосқаннан кейін бір айдан кейін компания оның жеткіліксіз екенін және жолтабаннан жолтабанға ауыстырып тиеу көлемі өсетінін түсінді. Бұл ретте 2022 жыл көлемдердің төмендеуінен басталды. БКЛК ЕРА бас директоры Алексей Громның айтуынша, «белгілі бір түзету» қазір де көрініп тұр. «Бірақ, айталық, бізде бұл оқиғаны толығымен» басып шығаратын «бірде— бір клиент жоқ», — деді ол «Коммерсантқа».- Объективті төмендеу бар және ол Еуропадан Қытайға тасымалдаумен байланысты. Бірақ сәуір айында біз түбін сездік деген сезім бар, ал қазір мамырдың алғашқы екі онкүндігінде де көлем баяу қалпына келе бастағанын көреміз». Онымен Тимур Қарабаев та келіседі. «Біз өзімізге 2022 жылға болжам жасағанымыз түсінікті, бірақ ол аздап төмендеуден басталды»,— деді ол Коммерсантқа.»Алдымен қытайлық Жаңа жыл болды, содан кейін тағы да пандемия басталды, нәтижесінде сәуір айында біз көлемдерді жоғалттық, бірақ қазір мамыр айында біз нарықтың қалпына келе бастағанын және қарқын ала бастағанын көреміз».
Тимур Қарабаев биыл Ресейге тасымалдың өскенін атап өтті. «Біз өткен жылы терминалдың бірінші кезегін іске қосқан кезде, алғашқы пойыздар Еуропаға транзитпен өтті», — дейді ол.- Дәл осы жыл тікелей Ресейге жүк тасымалының үлкен өсуімен белгіленеді. Бүгінгі таңда Мәскеу Түйініне өте көп пойыздар барады және өсу үрдісі жалғасуда».
Қазақстан Қытаймен шекарада контейнерлерді ауыстырып тиеуді ұлғайтты
Қазақстандық Достықтағы Қытай-Еуропалық транзиттің тар орындарының бірі Қытаймен шекарада айтарлықтай кеңейді: Достықтағы қазақстандық PTC Holding терминалы қуатты 320 мың TEU-ға дейін екі есеге арттырды. Әзірше бұл қуаттардың негізгі бөлігін Ресей-Қазақстан-Беларусь БКЛК ЕРА маршруттарымен Ресей арқылы контейнерлер транзиті жүктейді. Нарық қатысушылары жылдың алғашқы айларында транзиттің төмендеуі байқалғанын, сәуір айында ең төменгі деңгейге жеткенін, бірақ оның мамыр айында қалпына келуін, оның ішінде Қытайдан РФ-ға және кері бағытта контейнерлер жөнелтудің өсуі аясында көріп отырғанын атап өтті.
Қазақстандық PTC Holding Достық станциясындағы Dostyk TransTerminal терминалының екінші кезегін іске қосты, ол жерде қуаттылығын 160 мыңнан 320 мың TEU-ға дейін арттыра отырып, қытайлық тар табанды жолдан ресейлік тар жолға қайта тиеу жүріп жатыр. Бірінші кезек 2021 жылдың шілдесінде іске қосылды. Холдингтің негізгі серіктесі Ресей, Беларусь және Қазақстан темір жолдарының БКЛК ЕРА — БК болды, ол акционер елдердің аумағы арқылы Еуропа—Қытай—Еуропа контейнерлік транзитін дамытады. 2021 жылы БКЛК — ға терминалды ауыстырып тиеудің 90% — дан астамы келді-96,5 мың TEU, тағы 10 мың TEU PTC Holding-тің өзінен өтті.
Екінші кезек, сондай-ақ компания салған теміржол разъезі мен Достық станциясын айналып өту жолдары терминалға 15-ке дейін ұлғайту перспективасымен тәулігіне алты емес, 12 пойызды өңдеуге мүмкіндік береді.
PTC Holding басқарма төрағасы Тимур Қарабаев түсіндіргендей, бірінші кезекті іске қосқаннан кейін бір айдан кейін компания оның жеткіліксіз екенін және жолтабаннан жолтабанға ауыстырып тиеу көлемі өсетінін түсінді. Бұл ретте 2022 жыл көлемдердің төмендеуінен басталды. БКЛК ЕРА бас директоры Алексей Громның айтуынша, «белгілі бір түзету» қазір де көрініп тұр. «Бірақ, айталық, бізде бұл оқиғаны толығымен» басып шығаратын «бірде— бір клиент жоқ», — деді ол «Коммерсантқа».- Объективті төмендеу бар және ол Еуропадан Қытайға тасымалдаумен байланысты. Бірақ сәуір айында біз түбін сездік деген сезім бар, ал қазір мамырдың алғашқы екі онкүндігінде де көлем баяу қалпына келе бастағанын көреміз». Онымен Тимур Қарабаев та келіседі. «Біз өзімізге 2022 жылға болжам жасағанымыз түсінікті, бірақ ол аздап төмендеуден басталды»,— деді ол Коммерсантқа.»Алдымен қытайлық Жаңа жыл болды, содан кейін тағы да пандемия басталды, нәтижесінде сәуір айында біз көлемдерді жоғалттық, бірақ қазір мамыр айында біз нарықтың қалпына келе бастағанын және қарқын ала бастағанын көреміз».
Тимур Қарабаев биыл Ресейге тасымалдың өскенін атап өтті. «Біз өткен жылы терминалдың бірінші кезегін іске қосқан кезде, алғашқы пойыздар Еуропаға транзитпен өтті», — дейді ол.- Дәл осы жыл тікелей Ресейге жүк тасымалының үлкен өсуімен белгіленеді. Бүгінгі таңда Мәскеу Түйініне өте көп пойыздар барады және өсу үрдісі жалғасуда».
Екінші айырмашылығы, оның айтуынша, қазір жүк тек Қытай—Еуропа бағытында ғана емес, Ресейден Қытайға да жөнелтілді.
«Машина жиынтықтары бойынша жоба бар, қазір іскерлік ағаш бойынша жоба бар»,— деп түсіндірді Тимур Қарабаев. Достық арқылы Қытайға орман экспорттауға ресейліктердің қызығушылығын «ҚТЖ—Жүк тасымалы» ЖШС Алматы бөлімшесі директорының бірінші орынбасары Нұржан Құрманәліұлы да растады. «Қазір Қытай тарапымен осы терминалдағы орманды контейнерлермен толтыру үшін келіссөздер жүргізіп жатырмыз. Бұл мәселеде Қытай жағы туралы түсінік бар сияқты, және менің ойымша, жақын арада біз контейнерлерді орманмен толтырамыз»,— деді ол.— Сонымен қатар, қазір Ресей Федерациясынан көптеген ормандар бар: бүгінде біз күніне үш құрамнан ормандарды Қытайға кең жолмен жалға береміз».
«Коммерсант» 17 мамырда жазғандай, Наурызда Украинадағы арнайы операция мен еуропалық нарықтың жабылуы аясында ресейлік ағаш өндірушілер Қытайға жеткізілімдерді қайта бағыттады, ал Қазақстан негізгі транзиттік бағытқа айналды.
Бұл ретте нарық қатысушылары теміржол транзиті үшін ЕО шекараларын жабу перспективасына сенбейді.
«Шынымды айтсам, олар мүлдем жабылады — бұл нақты сценарий емес»,— дейді Тимур Қарабаев.- Көлік артериясын тоқтату тек Ресей мен ТМД елдері үшін ғана емес, Еуропа үшін де жаман. Бүгін BMW, Mercedes, Audi машиналары ОТЛК қызметінде Қытайға барады». Теміржол байланысын тоқтату «мүмкін емес» деп санайды ол. Ал Алексей Гром «апокалиптикалық болжамдарға сенбейді» дейді.
https://www.kommersant.ru/doc/5367003