Транспортно-логистическая
инвестиционная группа компаний
Республики Казахстан

Логистикалық нарық қатысушылар контейнерлерде жүк тасымалдау тарифін өзгертуді ұсынады

Белгіленген тарифтер контейнерлердегі тасымалдарды жүк жөнелтушілер үшін қымбат етеді.

Изменить тариф на перевозку грузов в контейнерах предлагают участники логистического рынка

Жоғары және тиімсіз бағаларға байланысты елде контейнерлеуді дамыту процесі тоқтап тұр. Бұдан басқа, Қазақстанда контейнерлерді бақылау, жөндеу және қызмет көрсету жүйесі жоқ. Мемлекеттік органдардың өкілдері, вагондардың отандық иелері, тасымалдаушылар мен экспедиторлар логистика саласының проблемалық мәселелерін талқылау және 2022 жылға арналған бірлескен іс-қимыл жоспарын қалыптастыру үшін АНЭК пен Қазапо жыл сайынғы конференциясына жиналды. Бұл туралы тілші хабарлайды Inbusiness.kz.

«PTC Cargo» ЖШС коммерциялық директоры Бақытжан Аташев өз сөзінде жүк тасымалдау проблемасы контейнерлерде және вагондардың әмбебап паркінде жүктерді тасымалдауға арналған теміржол тарифтерінің айтарлықтай айырмашылығы екенін атап өтті. Бір тонна жүк үшін айырмашылық 2,5 есе және одан да көп. Оның айтуынша, бұл мәселе елімізде контейнерлік тасымалдарды одан әрі дамыту мәселесін көтеріп отыр.

«Мысалы, жабық вагонда (жүк көтергіштігі 65 тонна) бір тонна астық тасымалдау үшін Қазақстан бойынша т/ж тарифінің құны 2859 теңгені құрайды, ал контейнерде тасымалдау кезінде (жүк көтергіштігі 54 тонна) 5158 теңге. Контейнерлерде жүктерді тасымалдауды жүзеге асыру үшін қажетті барлық басқа ілеспе шығындарды ескере отырып, тасымалдау құны 5 есе артады. Ресейде базалық тарифтер деңгейінде контейнерлердегі және жабық вагондағы бір тонна өнімді, сол астықты тасымалдау құны іс жүзінде тең, ал кейде тіпті төмен. Бұл олардың контейнерлерде тасымалдауға арналған төмендету коэффициентінің механизмін 0,7-ге дейін қолданатындығына байланысты. Тиісінше, контейнерлермен тасымалдау құны жабық вагонға қарағанда әлдеқайда төмен», — деп түсіндірді ол.

Жоғары және тиімсіз бағаларға байланысты елде контейнерлеуді дамыту процесі тоқтап тұр. Бұдан басқа, Қазақстанда контейнерлерді бақылау, жөндеу және қызмет көрсету жүйесі жоқ. Мемлекеттік органдардың өкілдері, вагондардың отандық иелері, тасымалдаушылар мен экспедиторлар логистика саласының проблемалық мәселелерін талқылау және 2022 жылға арналған бірлескен іс-қимыл жоспарын қалыптастыру үшін АНЭК пен Қазапо жыл сайынғы конференциясына жиналды. Бұл туралы тілші хабарлайды Inbusiness.kz.

«PTC Cargo» ЖШС коммерциялық директоры Бақытжан Аташев өз сөзінде жүк тасымалдау проблемасы контейнерлерде және вагондардың әмбебап паркінде жүктерді тасымалдауға арналған теміржол тарифтерінің айтарлықтай айырмашылығы екенін атап өтті. Бір тонна жүк үшін айырмашылық 2,5 есе және одан да көп. Оның айтуынша, бұл мәселе елімізде контейнерлік тасымалдарды одан әрі дамыту мәселесін көтеріп отыр.

«Мысалы, жабық вагонда (жүк көтергіштігі 65 тонна) бір тонна астық тасымалдау үшін Қазақстан бойынша т/ж тарифінің құны 2859 теңгені құрайды, ал контейнерде тасымалдау кезінде (жүк көтергіштігі 54 тонна) 5158 теңге. Контейнерлерде жүктерді тасымалдауды жүзеге асыру үшін қажетті барлық басқа ілеспе шығындарды ескере отырып, тасымалдау құны 5 есе артады. Ресейде базалық тарифтер деңгейінде контейнерлердегі және жабық вагондағы бір тонна өнімді, сол астықты тасымалдау құны іс жүзінде тең, ал кейде тіпті төмен. Бұл олардың контейнерлерде тасымалдауға арналған төмендету коэффициентінің механизмін 0,7-ге дейін қолданатындығына байланысты. Тиісінше, контейнерлермен тасымалдау құны жабық вагонға қарағанда әлдеқайда төмен», — деп түсіндірді ол.Бақытжан Аташев жоғары тарифтік мөлшерлемелерге байланысты қазақстандық экспорттаушылар мен жүк жөнелтушілер жүктерді тасымалдау логистикасын әмбебап вагондардан контейнерлерге аудара алмайтындығын атап өтті. Жоғары және рентабельді емес тарифтер проблемасы контейнерлеуді дамытуға байланысты басқа да қиындықтарды, атап айтқанда, жүк жөнелтушілер мен жүк алушылар инфрақұрылымының дайын еместігін көрсетеді. Қазақстанда контейнерлерді бақылау, жөндеу және қызмет көрсету жүйесі жоқ.

«Т/ж тарифтерінің жоғары және рентабельді емес құнына байланысты фитингтік платформалардың тапшылығы сияқты т/ж тасымалдарын дамытудың басқа да проблемалары пайда болуда. Жиынтығында бұл тасымалдардың қымбаттауына әкеледі. Жүк жөнелтушілер мен жүк алушылар контейнерлермен тиеу-түсіру операцияларын жүргізе алмайды, себебі Инфрақұрылым негізінен әмбебап вагондарға бағдарланған», — деп қосты»PTC Cargo» ЖШС коммерциялық директоры.

Контейнерлік тасымалдарға көшкен Қытай тарапынан тасымалдау шарттарының өзгеруі ҚХР-ға өнімдерді тасымалдау бойынша проблемаларды айқын көрсетті. Бақытжан Аташев контейнерлеу процесін ынталандыру бойынша дағдарысқа қарсы шараларды ұсынды. Атап айтқанда: тариф белгілеу жүйесін өзгерту не республикаішілік және экспорттық қатынастарда контейнерлерде жүктерді тасымалдауға төмендету коэффициентін ұсыну тетігін енгізу. Сондай-ақ Қазақстан аумағында контейнерлерге техникалық қызмет көрсетуді, жөндеуді, тиеуге дайындауды ұйымдастыру, мемлекетаралық түйісу пункттеріндегі теміржол станцияларының, қайта тиеу пункттерінің, КЛО, вагондар (контейнерлер) операторларының өзара іс-қимылы жөніндегі НҚА деңгейіндегі тәртіпті регламенттей отырып, вагондар мен контейнерлер операторлары үшін достық және Алтынкөл станцияларына қол жеткізуге тең жағдай жасау.

Аталған мәселелерге ҚР ИИДМ Көлік комитеті теміржол инфрақұрылымы және жүк тасымалы басқармасының басшысы Сәтжан Өзбеков үн қосты.

«Бүгінгі таңда бизнес пен ҚТЖ айтып отырған мәселе – бұлиссалы шешім табу қажет екіжақты мәселе. Қазір министрлік 2023 жылдан 2030 жылға дейін көлік салаларын дамыту тұжырымдамасын әзірлеуде. Жыл соңына дейін оны бекітуді жоспарлап отырмыз. Сондай-ақ «PTC Cargo»көтерген контейнерлік сұрақтар болды. Ия, бұл сұрақ бізге кеше ғана келді. Біз оны барлығымен бірге зерттеуге дайынбыз. Біз барлық деңгейдегі ашық диалогқа дайынбыз деп айтқым келеді», — деп жауап берді Сатжан Өзбеков.

TLK-Media ЖШС Бас директоры Жанна Исингарина қазіргі таңда логистикалық тізбектерді қайта форматтау жүріп жатқанын, санкциялық қысымның күшеюін атап өтті. Қалған салалардың жұмысы да көлік-логистика саласындағы ахуалдың қандай бағыттарда дамитынына байланысты.

«Мен ИИДМ мен мемлекеттік органдардың коммуникация мен өзара іс-қимылға қаншалықты қиын бара жатқанын көріп отырмын. Қоғамдық сана бүгінде көлік саласынан батыл іс-қимылды талап етеді. Біз тежеу процесі жүріп жатқанын көреміз. Нақты сандар, стратегиялар, қалай түсіну керек? Бізде уақыт аз. Қазір бұл мәселелердің қалай шешіліп жатқанын жедел түрде көрсету керек», — деді Жанна Исингарина.

Контейнерлік жүктердің Қазақстан арқылы Қытайдан Еуропаға және кері бағытта транзиті қарқынды өсу кезеңдерін бастан өткеруде-тіпті COVID-2019 пандемиясының ортасында 2020 жылы осы бағыттардағы тасымалдардың өсуі бір жыл бұрынғы 664 мыңға қарағанда 32% — ға, 876 мың ЖФЭ-ге (жиырма футтық баламасы) дейін өсті. 2021 жылы Қазақстанның темір жолдары бойынша контейнерлік жүктер көлемінің өсуі 2020 жылға қарағанда 22% — ға өсумен 1 млн 066 мың ЖФЭ-ге дейін ұлғайып, жалғасты.

https://inbusiness.kz/ru/news/izmenit-tarif-na-perevozku-gruzov-v-kontejnerah-predlagayut-uchastniki-logisticheskogo-rynka

Остались вопросы?

Обратитесь к нашим специалистам:

Клиенты и партнеры

«PTC Holding» - транспортно-логистическая инвестиционная группа компаний, международный провайдер комплексных логистических услуг в нефтегазовой и контейнерной сферах, крупнейший собственник и оператор железнодорожного подвижного состава и инфраструктуры в странах Центральной Азии. Оказывает полный спектр транспортно-логистических услуг.

Мы создаем реальную ценность для наших клиентов и партнеров с помощью инновационных решений, устойчивых результатов и долгосрочного роста.

PTC в цифрах

16 компаний входят в состав группы компаний
6 стран Казахстан, Китай, Узбекистан, Кыргызстан, Грузия и Турция
1484 количество персонала в 13 городах
40% доля терминала по перевозке контейнеров на ст.Достык в 2023 году
13% доля в контейнерном грузообороте через Казахстан в 2023 году
13313 единиц общий парк вагонов
14 млн тонн нефтепродуктов перевезено в 2023 году
1556 контейнерных поездов отправлено с терминала в 2023 году
169000 ДФЭ перегружено на терминале на ст.Достык в 2023 году
Наши компании
PTC-CA
Petroleum
АО «PotiTransTerminal»
PTC Freight Agency Co., Ltd
PTC-KG LLC
error: Content is protected !!